Gå til innhold

åh, er så utrolig bekymra :-(

Anbefalte innlegg

i begynnelsen av svangerskapet tok jeg 2 ecstasy, 5 blå valium og røyka en del hasj. drakk ikke noe særlig med alkohol, kanskje 6 øl tilsammen. fant ut at jeg var gravid tidlig i femte uke. da sluttet jeg med alt. inkludert røyk. er nå i sjuende uke, er så utrolig redd for babyen. tok to tester og begge viste to veldig klare røde streker. men er så redd for at babyen er syk eller noe. klarer nesten ikke glede meg, er så redd for å spontanabortere osv. :-(

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7237146-%C3%A5h-er-s%C3%A5-utrolig-bekymra/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Antageligvis går det bra. Mange som ikke lever verdens sunneste liv når de blir gravide, men det går som regel greit når man slutter med rusmidler så snart man vet om graviditeten.

Skulle spiren være veldig skadet så hadde du ikke engang visst at du hadde blitt gravid. Når du er i 7.uke og du fortsatt har positive tester så er det en god sjangse for at alt er bra. Det er aldri noen garanti, men sannsynligheten for et greit svangerskap er ganske høy.

Men er du veldig urolig, så prøv å få en tidlig-UL og om du tør så sier du at du har brukt ectasy, valium, hasj og alkohol og at du derfor gjerne vil ha ekstra oppfølging. Jeg tror nok at det værste som skjer er at du må avlevere rene pisseprøver. Når du nå har sluttet så er jo ikke det noe problem.

Håper at alt er bra med spiren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...