Gå til innhold

mamman til en engel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann! :) Neida du er ikke frekk! :) Jeg skulle inn på vanlig UL den 9.jan i år på AHUS. under ultralyden sa jordmora at her er det noe galt!! Jeg så det til og med selv!! :( hun sa at han hadde et stort ødem i bakhodet og masse væske i kroppen.... Var til obstetrikklege på Ullevål dagen etterpå der de bekreftet at han ikke hadde muligheten til å leve utenfor livmora.... :( Mest sannsynlig en alvorlig kromosonfeil! :( Var da inne på sykehuset den 13.januar for å sette igang fødselen... Etter 20 timer uten rier begynte det for fullt.... Lå i 16.5 timer med rier før det ble bestemt at jeg måtte få narkose!!... Men men...

Fikk etter 7 mnd med venting beskjed om at lillegutten vår hadde Turners syndrom! Dette skal egentlig være nesten genetisk umulig da KUN jenter får denne sykdommen!! Hmmm.... Obstetrikklegen (fostermedisin) sa at han hadde hatt det FOR godt inni meg, derfor hadde han overlevd så lenge!! :)

Men hvis du har kommet deg helt til 5.mnd, så er sjangsen for at det skal gå bra nesten 100%! :) Går nok veldig bra skal du se! :) Så kos deg masse med det lille nurket du har i magen din og kos deg framover i denne herlige tiden! :)

Klem! :)

streptokokk gruppe B. Det som ble snakket så mye om i media i sommer.

Jeg har tenkt til å få tatt den prøven siden min søster fikk det da hun var gravid. Nevøen min holdt på å dø, og har fått påvist hjerneskade etter en hjernehinnebetennelse pga GBS. Vil bare være på den sikre siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...