Gå til innhold

Babyen min har vært syk, og er nå litt forkjølt. Er det best å holde han inne, eller er det bare sunt for han å få litt luft?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han vil ligge i vogna si, så det blir ikke noe trekk. Er usikker på hva jeg bør gjøre. Noen råd?

mamma 23

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er h*n?

Snuppa har vært snørrete i et par uker, var litt varm en dag eller to helt i starten, men aldri feber. Ble litt mer snørrete av store temperaturforskjeller, men det var disse dagene da hun var litt ekstra varm.

Har vært på babysvømming og ute og trilla, kjørt bil, ut og inn her og der etterpå, og ikke blitt noe verre. Går nok bra!

Skrevet

Frisk luft er bare sunt... En lege sa en gang at det bare er bestemødre og oldemødre som maser om at ungene ikke må ut når de er litt forkjøla.... Så lenge de er riktig påkledd har de bare godt av en tur ut:-)

Skrevet

Han er 7 mnd gammel, og hadde feber i går morges. Men ikke noe etter det. Eneste nå er at er litt tett i nesen. Kan være at han er litt slapp, men hopper og ler i fangene våre, så jeg vet ikke helt.. hehe.

Tror du det går bra?

Skrevet

Da får vi nesten ta sjansen på en liten trilletur da :) Kler han bra, og det er veldig mildt ute. Takk for svar dere :)

mamma 23

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...