Mamma til tre :o) Skrevet 26. november 2006 #1 Skrevet 26. november 2006 Vet jo at dette varierer veldig, men hva står i "boka"?
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 26. november 2006 #2 Skrevet 26. november 2006 I boka "no-cry sleep solution" står det at en baby på 6 mnd trenger 14-15 timer søvn i døgnet, 10-11 timer på natta.
kamillaen Skrevet 26. november 2006 #3 Skrevet 26. november 2006 Det lurer jeg å på.hmmm.. Min er 7 måneder og idag har han sovet til sammen 3 timer på dagen.trur det er passe jeg unger er jo veldig forskjellige.Min er så aktiv å gir alt når han er våken så da er det nok godt å sove litt etterpå.Pleide å legge seg kl19.00 men han har forandra det så han har ett opphold fra 21 - 23 så sover han til 07 - 08 dagen etter.
Mamma til tre :o) Skrevet 26. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 26. november 2006 Ok, takk for svar. Tror min sover litt mye.. sover fra 19.30 - 10.00(!) om morran. Får pupp en eller to ganger i mellom der, men sovner igjen med det samme. Sover så 2 dupper i løpet av dagen tilsammen 3 - 4 timer. Blir vel tilsammen 17-18 timer i døgnet... Han vokser fint og utvikler seg normalt. Er utrolig aktiv når en er våken da Skyver seg rundt omkring i huset. Får nyte det så lenge det varer, av erfaring så varer det ikke lenge :-/ storesøster på 2 1/2 år var også sånn på samme alder, men nå er det morran kl 6 gitt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå