Gå til innhold

Min baby spiser så fort at han får vondt i magen, hva kan jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er 3 måneder, og spiste fort allerede fra starten av. Bruker tuter med 1 hull for å prøve å roe det noe. Midt i måltidet prøver jeg å få han til å rape, og det er HYL og SKRIK!

Han spiser så for og får vondt i magen. Noen med denne erfaringen som har no tips å gi??

Er så leit når han får mageknip...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden han spiser så fort, får han sikkert i seg masse luft. Har du prøvd Minifom? Det hjelper noen mot luft i magen. Fåes på apoteket.

Hvis du gir han hyppige, mindre måltider, så blir han kanskje ikke så glupsk at han hiver det i seg?

Skrevet

har prøvd hyppige, mindre måltider, men da vil han ikke ha mat hehe.

har faktisk ikke prøvd miniform... Alt som kan hjelpes må prøves.

Takker for svar ma- 79 fikk jenta si 25/4.

Vil gjerne høre flere tips fra folk med erfaring...

Skrevet

jeg prøvde flaske på vår, og da ble hun veldig glupsk, så jeg tok den bare ut av munnen hennes et par ganger i løpet av måltidet så hun fikk puste og hente seg inn igjen..hun protesterte ikke da jeg tok den ut, da vet jeg ikke om jeg hadde gjort det. prøvde også å rape midt i, men da ble det bare hyl her og. Ellers hadde vi to kjipe dager og da hadde jeg litt malt i melken. Hun syntes det smakte rart de første slurkene men så var det greit. Etter det har vi bank i bordet ikke hatt de store problemene. jeg puttet henne også i tummy tuben og da rapte hun masse(leste et sted at tuben kunne hjelpe mot luft i magen).

lykke til!

ellers er fotsone terapi å anbefale har jeg hørt.

Skrevet

tar jeg flaska ut av munnen, blir det et helvete. Jeg bruker malt og bla bla bla. Problemet er jo at han spiser så fort, og magan får for mye å jobbe på en gang. Etter et måltid, hører du masse lyder fra den lille vommen, og han gråter litt. Ellers er han værdens snilleste, gladeste gutt på jord.

Skrevet

er du sikker på at det er luft som gjør han sint, min lille blir sint hvis han får melk fra smokk med 1 hull. Han drikker alt han kan men det kommer for lite ut....Alt for liten tolmodighet.

Skrevet

når et barn drikker 200ml på under 5 minutter, synes jeg ikke det virker som han trenger flere hull....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...