Anonym bruker Skrevet 26. november 2006 #1 Skrevet 26. november 2006 Tok lakserolje her om dagen, og ingenting hjalp. Idag økte jeg dosen for å se om DET hjelper. Hadde jo ingen effekt hverken på den ene el den andre måten forrige gang...
Vimsetrollet Skrevet 26. november 2006 #2 Skrevet 26. november 2006 Ungen kommer vel når kroppen din er klar!
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 26. november 2006 #3 Skrevet 26. november 2006 hvorfor stresser du sånn? sier som snillemor over her!
selfangerkjerringa Skrevet 26. november 2006 #4 Skrevet 26. november 2006 er vel strengt tatt ikke bra å pøse på med laksativer når en er gravid...
ღEmilie nov 06, Marcus apr 08ღ Skrevet 26. november 2006 #5 Skrevet 26. november 2006 Eg og tok litt lakserolje.. i går.. var skikkelig dårlig etterpå.. kvalm, vondt i hodet, ikke i form osv... men ingen tegn til baby.. og etter min opplevelse står eg fint over flere doser.. var rett og slett ubehagelig.. så nå la jeg babyen komme når den er klar.. er to dager på overtid også.. så hun er vel ikke så langt unna...
Hanne og jentungen Skrevet 26. november 2006 #6 Skrevet 26. november 2006 JM på sjukehuset advarte mot lakserolje da dette ofte stresser babyen mer enn det hjelper fødselen. En av de vanlige konsekvensene er at babyen bæsjer i fostervannet, drikker dette og kommer ut syk. Ikke for å stresse dere som allerede har gjort det, men det kan potensielt være farlig å ta lakserolje. Et eksempel som ordnet seg er ei venninne av meg. På overtid tok hun lakserolje, fødselen satte igang. Babyen hadde bæsjet i fostervannet og det var brunt. Konsekvensen var at babyen måtte være i over ti dager ekstra på sykehuset på grunn av forgiftning. Er det virkelig verd det?
Anonym bruker Skrevet 26. november 2006 #7 Skrevet 26. november 2006 Skjønner du ikke at du skader ungen din???!!! du føder når kroppen din er klar for det! slutt og tull med kroppen din, herregud!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå