Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hvordan går det med deg?

Jeg har vært så utrulig deppa etter det mislykka forsøket så har prøvd å holde meg unna denne siden for å tenke på noe annet. Men det går ikke - jeg må inn for å se hvordan det går med alle + det er godt å vite at jeg ikke er alene...

Prøver å sette meg inn i situasjonen på de som er over både fire og fem forsøk, og fatter ikke hvordan de klarer å se fremover... Føler meg da litt dum å syte over bare ett forsøk...

Får håpe det går bedre på fryseforsøket i januar..

Det nærmer seg nå til du får komme i gang :) Krysser fingrer og tær for deg!!!

Forstår fortsatt ikke hvorfor jeg må vente en mnd lenger når vi var helt likt i løypa.

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7236775-mazza/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg , så koselig å bli etterlyst da!! :D

Jeg har lurt på hvor det ble av deg skjønner du....Jeg har stort sett vært innom hver dag siden sist jeg da,må liksom bare logge meg på å se litt når jeg først sitter v pc`n.....Alt er bra her , er litt redusert idag etter en skikkelig fest igår....må få m meg litt før neste uke for da starter jeg vel på progynova hvis tr kommer som den skal....Har du snakket med de på kliniokken om hvorfor du må vente en ekstra syklus? Har nemlig lest om andre som har starta rett på etter mislykka forsøk jeg....så føler nesten at jeg henger etter...???!!! Du MÅÅ ringe å sjekke, kanskje får du starta opp likevel?? Det hadde vært knall...

Kjedelig at du ikke har hatt det noe bra siden sist da syns jeg....du må bare fortsette å tenke fremover...kanskje det er din tur neste gang vet du??

klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7236775-mazza/#findComment-7237827
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...