Gå til innhold

Ny Presentasjonstråd!!! =oD

Anbefalte innlegg

Lage en ny en??

Kan starte jeg=o)

Jeg er 24 år, sambo er 27.... Vi har vært sammen i 6 år, bodd sammen i 5... Vi har en sønn sammen på 3 år...*kosekosekose* =o)

Vi bor i Akershus/ Skedsmo....

Jeg har nå prøvd i 6-7 mnd nå med å overtale sambo... Forsatt ingen hell.... Han er en seig jæ***!

Sluttet på pilla nå i nov... JA hen er klar over det og han må styre med prev hvis han ikke har lyst å bli pappa igjen nå...

Hva med dere???

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7236749-ny-presentasjonstr%C3%A5d-od/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hellu "babycakes"..og ni andre prøvere.

Jag er 31 årig svensk/finsk som bosatt mig i de norska fjelle, har en samboer på 28 og vi har en gutt som blev två i augusti.

Vi har varit samboer i snart 7år og har det helt underbart. Han driver eget litet føretag og jag jobbar i skipatruljen på vintern og i hjemmesykepleien om sommaren...

Tror kaaaaaaanske nesten att vi lyckades nu under 1:a pp med det vi ønsker..venter tante rød nu till uka så da får vi se ; ) kommer hon inte tar jag en test i mitten på neste uka...men ska nog kanske mycket till att det lyckades ; ) men kan ju hoppas hoppas på att det gått riktig veg.

Klemklem till er..

Annonse

Hei. Jeg er 19, samme er sambo. Vi har vært sammen 3år.

Jeg studerer førskolelærer og han jobber.

Vi er 2pp, er kanskje litt unge, men vi begge føler at vi er klare. Klarer ikke å vente til jeg er ferdig med å studere, er for lenge til:p Men skal forsette med utdanninga etter et år i permisjon hvis jeg blir gravid en gang.

Hei:o)

Jeg er 23 og samboer 28, har vært sammen i 2 år, bodd sammen i 1 år og forlovet i 8 mnd:o)

Begger jobber i jobber vi stortrives med, jeg på lager, han med data:o) Og vi starter vår første prøveperiode nå, krysser fingrene for høstbaby:o)

Jeg og samboer er 30 og 35 år. Har vært sammen i snart 5 (eller var det 4, ble med et så usikker:-)

Han har et barn fra tidligere (som er tenåring og ikke barn lengre)

Vi prøver på vårt første sammen (eller jeg prøver iherdig.. han er ikke like ivrig: tar det som det kommer) Jeg er av den oppfatning av at det skader jo ikke å hjelpe til litt.. Har prøvd i 6 pp nå, så begynner å bli litt utålmodig.. Nå må det jo snart sitte en spire der..

Kommer fra Buskerud. Har eget hus 2 biler, båt og ingen dyr. Begge er i full jobb.

Ja det var meg:-)

Hei hei!

Jeg er 32 år og samboer er 30 år, og vi er inne i vår 6 pp nå med første barn. Vi har vært sammen 1,5 år og bodd sammen i et år.

Vi bor i Oslo, men kommer til å bo et par år i USA fra neste år.

hei

eg er da og en av di unge

og en av di som vill ha mange barn

er 21 år.

ble mamma når eg var nitten for første gang

eg har to små jenter på 2,5 og 1 år. di er englene mine

er hjemmeverende.

eg vet eg kommer til å få en Samuel snart, vet bare ikke når, men er full av symptomer alle rede, men kan bare vere innbildning (1.pp)

ønsker alle sammen lykke til

Annonse

Hei!

Jeg er 25, sambo er 26. jeg har en gutt på 5 fra før, men dette blir vårt første sammen. Sambo har ingen. jeg er lærer, han student, så jeg er faktisk hovedforsørger for en gangs skyld:) Han jobber ved siden av studiene, altså...Vi er inne i vår 1pp som nærmer seg slutten. Har ikm man-ons, men er ikke så veldig optimistisk..skal teste i morgen..

Hei alle sammen!

Jeg er 23 og bor i oslo med min mann jeg har vært gift med i 1 1/2 år og en irsk setter hund som heter Amanda.

Jeg er en av de "frekke" som akkurat har fått fast jobb og som benytter første sjanse til å prøve og få barn. Hehe, men ingen dårlig samvittighet for det:)

lykke til alle sammen, håper det skjer snart med oss alle.

Jeg er 28, mannen min er 27. Vært sammen i 6år, gift i 4. Har ei jente på 19mnd fra før, bor i Sandnes og er nå i 4.pp (egentlig 8pp, men de første 4 var ikke så veldig aktive). Tar lenger tid å lage nr 2, gitt! Ja og så har vi en pus som ble født da snupp var 3mnd :o)

Jeg er 20 og samboeren er 23. Vi har vært sammen i 3 1/2 år og har bodd sammen i ett.

Har hintet litt til samboeren om at jeg vil ha en baby, det vil ikke han. Nå har jeg ikke fler piller igjen og ingen resept, så nå skal jeg få han til å ombestemme seg!

Jobber 40% som assistent og studerer spesialpedagogikk, og samboeren jobber fulltid som assistent på skole og sfo.

Og vi bor i Oslo:)

Hei! jeg har rukket å være med på noen presentasjoner allerede her inne, mne kan godt repetere litt for de som er ferske her.

Jeg er 27, gift , har et barn på 6 fra før. Slutta på pillen i august, mista i sa (uke 6) i beg av november, men prøver for fullt igjen, og håper spiren klorer seg fast neste gang. Bor på vestlandet:-)

Lykke til alle sammen!

*klem*

Hei.

Jeg er 29, mannen 32. Vi giftet oss 3.juni i år.

Vi har en sønn sammen på 2 år. Han har en på 12 fra før.

Jobber som lærer i Bergensområdet.

Har prøvd på nestemann siden juni. Har ikm på onsdag.... håpe håpe..

Jeg er 27, mannen min 28. Har vært sammen i 5 år og giftet oss i juni. Begge er i full jobb som sykepleier og lærer, har hus og savner bare en liten prinsesse/prins.

Har prøvd å bli gravid siden vi giftet oss i sommer. Fikk påvist en mild form for Pco sist uke, så dagene er litt tunge akkurat nå... Men hans svømmere er det ikke noe galt med. Heldigvis! Så vi er vel å rekne som "aktive slitere".

Godt å være to når dagen er litt grå :-)

Hei!

Jeg har rukket å bli 35 år, og blir 36 til neste år :) He, he. Ellers er sambo 42 år. Vi har vært samboere i 11 år snart. Har ei jente på 14 mnd. og er prøvere på nr. 2. (Litt trege med å begynne på barneflokken kan en si, men vi har liksom ikke hatt "tid"). Ellers har vi vært forlovet i 2 år. Vi skulle gifte oss innen ett år, men rakk det aldri da snuppa meldte sin ankomst. Ville ikke gifte meg gravid, så da ble det utsatt gitt! Og har enda ikke somlet oss til noe som helst :) He, he.

Ellers jobber jeg for fullt og sambo er på jakt etter ny jobb. Vi er nå i 4. pp på nr. 2. Ellers bor vi i Oslo.

:)

halloen!

Æ e 29 å gubben 28. Vi har en knott som bli to i februar, hund å to katte. Jobba i en bhg som førskolelærer.Vi har vært ilag i litt over 4 år å gift i litt over 3.

Vi har lyst på en te no sånn at d ikke bli så lang tid mellom dem, va fire mellom søstra mi å mæ, å d syns æ e lenge... For oss iallefall!

Vi starta jo en smule dårli her, første som vi opplevde etter å ha blitt enig om å start å prøv igjen va å gå gjennom en SA. Men gir ikke opp, brukte et år på å bli gravid m lillemann, så e forberedt på alt.

Lykke tell alle sammen!! :)

Jeg er 22år, samboer er 30. Har vært sammen i snart 5 år, bodd sammen i 4år. Har masse 4-beinte barn, men nå vil vi ha et på to:)

Skal snakke med lege 7 desember om kroppen min er klar for det, pga kronisk sykdom. Men føler det skal gå bra:) Så vi er veldig spente:)

Hei!

Artig med en ny "Presentasjonstråd" da.......:)

Jeg er 27 år,samme er samboeren. Vi jobber begge fulltid, og trives med det. Jeg er sykepleier, han er butikksjef.

Vi har det bare fint sammen,og prøver på vår første nå, vi har kjent hverandre i 11 år,vært gode venner 6 år, og nå; vært kjærester i 2 år:)

Vi har en enebolig, 2 biler og skal etterhvert ha oss en hund:)

Den vi hadde døde i februar.......snufs....ikke kommet over han enda..Det tar jammen tid!

Bor i Telemark.....

Det var meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...