Anonym bruker Skrevet 26. november 2006 #1 Del Skrevet 26. november 2006 Jentenavn: Helene - det er nydelig:) Andrea Viola - litt fjollete kanskje? Amelia eller Amelie?? Hvilket er finest av de? Astrid Hermine - rar el fin kombinasjon? Guttenavn: Jacob Jonas Henrik Wilmer Elias - for spesielt? Magnus Kan dere rangere disse navnene? Har satt sammen noen som dobbeltnavn, men liker navnene når de står alene også! Takker for alle meninger her:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. november 2006 #2 Del Skrevet 26. november 2006 Veldig fine navn! Ville selv valgt Helene og Jonas! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 26. november 2006 #3 Del Skrevet 26. november 2006 Jacob eller Jonas og Amelia syns jeg var fine navn=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flashdancepants Skrevet 26. november 2006 #4 Del Skrevet 26. november 2006 Hm, mye fint her - skal freiste å rangere! Jentenavn: 1. Astrid Hermine, flott kombinasjon! 2. Andrea, liker ikke Viola noe særlig. 3. Amelia. Tror jeg foretrekker bytte av a-en og e-en i disse navnene altså Amalie eller Amalia. 4.Helene, men absolutt fint det også. Guttenavn: 1. Jonas, for det heter min kjære bror! Er jo veldig vanlig blitt, men når broren ble født i -78 het "ingen" det og mange synes det var rart. 2. Jacob, finfint! 3. Magnus 4. Henrik 5. Wilmer Elias, ikke dårlig - tror bare man må bli vant til det. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 26. november 2006 #5 Del Skrevet 26. november 2006 Jeg hadde gått for Wilmer Elias og Astrid Hermine, og jeg er ikke en gang så veldig glad i dobbeltnavn ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 26. november 2006 #6 Del Skrevet 26. november 2006 Amelie Helene Andrea Viola Astrid Hermine Jacob Henrik Jonas Wilmer Elias - ikke for spesielt Magnus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synnøve_Solbakken Skrevet 27. november 2006 #7 Del Skrevet 27. november 2006 Her var det masse fint, vet ikke om det er så lett å rangere... Astrid Hermine - veldig fint, navnene er også fine alene Helene Andrea - uten Viola (syns det ble for blondete) Amelia er finere enn Amelie Jonas Henrik Magnus Jacob Wilmer Elias - en smule spes Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. november 2006 #8 Del Skrevet 27. november 2006 Helene - fint, ikke jålete. Liker Helena også.. A V - ja, litt fjollete! ;-) Amalie er best, men veldig kjedelig. Blir kanskje mange i klassen med samme navn...? Astrid er finest alene, ikke med Hermine. Hermine er jålete, synes nå jeg! Jacob - fint, men oppbrukt. Jonas - fint, men veeldig oppbrukt. Henrik - fint og klassisk. Wilmer var rart. Hva med Wilhelm? (men det blir litt jålete da...) Magnus - kjempefint, fineste guttenavnet ved siden av Sigurd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. november 2006 #9 Del Skrevet 27. november 2006 Jeg likte best Jacob også kun Elias som guttenavn og Helene og Amelia som jentenavn! Men de andre var slett ikke verst de heller:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doubichou Skrevet 27. november 2006 #10 Del Skrevet 27. november 2006 Jeg liker ikke dobbeltnavn, saa jeg kommenterer navnene hver for seg mens jeg rangerer. 1. Amelie finere enn Amelia 2. Andrea (liker ikke spesielt Viola) 3. Astrid 4. Helene 1. Magnus 2. Jacob (bedre med Jakob) 3. Henrik 4. Jonas (tjaaa) 5. Liker verken Wilmer eller Elias spesielt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. november 2006 #11 Del Skrevet 27. november 2006 Rangerer: Helene Andrea Viola (synes ikke det var fjollete) Amelie er myyyyyye finere enn Amelia Astrid Hermine (likte jeg ikke i det hele tatt) Jacob Jonas Henrik Magnus Wilmer Elias (passet ikke. Henrik Elias er mye bedre) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 28. november 2006 #12 Del Skrevet 28. november 2006 Liker Helene og Astrid Hermine best av jentenavnene. Av guttenavnene liker jeg nok Henrik best Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jippi74 Skrevet 28. november 2006 #13 Del Skrevet 28. november 2006 Mange fine navn her. Selv liker jeg Magnus og Andrea best! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KarboHøna_-13_ Skrevet 28. november 2006 #14 Del Skrevet 28. november 2006 Jentenavn: Amelia Amelie Andrea (uten Viola) Helene Astrid Hermine Guttenavn: Jacob Jonas Magnus Wilmer Elias Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå