Gå til innhold

Til lioevr vil ha stor mage:)

Anbefalte innlegg

Ville bare si at du imponerer og inspirerer meg:)

Du har vært gjennom mye, og likevel står du på og er i godt humør. Og så er du så flink til å støtte og trøste alle oss her inne.

Håper virkelig at det bor en liten spire i magen din nå, og at den vil bo der helt til høsten. Takk for at du er her!

Samtidig gir jeg en god og varm klem til alle dere andre fantastiske jenter her inne, og ønsker alle lykke til!

Klem fra meg:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7236427-til-lioevr-vil-ha-stor-mage/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å jenter!!

Ble skikkelig rørt nå jeg *snufse*

Tårene titta faktisk frem )

Dere er så sinnsykt gode, jeg vet rett og slett ikke hva ejg selv skulle gjort uten den støtten jeg har fått i forumet her inne. Dere er kjempemegasupre hele gjengen.

Skylder dere alle en kjempetakk og en mega klem :D

Håper virkelig av heeeele mitt hjerte at vi kan gå over til 1. tri sammen. Da skulle vi fan meg fått til et bim treff på tvers av kommunegrensene :P

Det hadde jo vært skikkelig knall!

Ouff, dere er så sinnsykt supre!!! Fortjener en spire absolutt alle sammen. Krysser fingrene så hardt her at det nesten gjør vondt :)

XxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXx

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...