Gullblomst Skrevet 26. november 2006 #1 Del Skrevet 26. november 2006 Etter mye frem og tilbake, er det endelig min tur til å ta første steget inn i utredningens verden. Jeg hadde en veldig ubehagelig opplevelse med han gynekologen som jeg skal til i morgen, så jeg gruer meg veldig. Det er ikke med lett hjerte, eller med glede jeg nå skal begynne på den lange ferden som til syvende og sist forhåpentligvis ender med en liten baby.... Sambo har allerede fått konstatert at han har under normal sæd kvalitet, og vi har begge begynt med div. vitaminer ol for å prøve å forbedre oddsen for oss begge. Den ubehagelige opplevelsen jeg hadde med gyn, var i slutten av oktober. Jeg hadde egentlig første time den 1.nov, men det passet ikke iforbindelse med reising i jobben, så jeg ringte å fikk ny time fredag 27.10. Glad og forhåpningsfull møtte jeg opp til timen i god tid. Men det var ingen i resepsjonen. Jeg satte meg derfor ned for å vente, og regnet med at noen ville komme å hente meg om ikke så lenge. Slik ble jeg sittene i en time. Eneste menneske jeg så på denne tiden var en liten, gammel, tykk mann som kom svinsende inn bak resepsjonen et par ganger. Han så meg flere ganger, men hverken spurte om han kunne hjelpe, eller innbød til at jeg kunne ta kontakt med han. Etter en time var jeg relativt forbanna. Jeg hadde jo tatt meg fri fra jobb og greier, og ringte med mobilen min til resepsjonen fra venterommet, for å se om noen da kom for å ta telefonen. Telefonene gikk til en svarer som sa at kontoret var stengt i dag. Da skjønte jeg lite, og ble ennå mer forbannet. Jeg dristet meg derfor inn i korridoren til kontorene bak resepsjonen, og banket på nærmeste dør, der jeg hørte at det var folk. Det viste seg å være gynekologen (han sammen som hadde sett meg sitte på venterommet flere ganger den siste timen), og han virket utrolig irritert over å bli forstyrret. Jeg fortalte situasjonen, og han ble bare mer irritert, og sa at dette ikke kunne være tilfelle. Han hadde stengt i dag, og jeg kunne derfor ikke ha time i dag, og prøvde å skyve meg ut av kontoret. Jeg ba om å få en forklaring på hvorfor jeg hadde fått oppgitt denne timen da, og at det måtte være en misforståelse. Han var lite interessert i å utforske hvor feilen kunne ligge, ga ingen unnskylding(må legge til at det er kona hans som er kontordama) og ba meg ringe på mandag for å forhøre meg om når jeg egentlig var oppsatt på time. Det viste seg at kona hadde gitt meg time på en stengt dag, og jeg fikk ny time 27.11. En hel måned etter. Bare det i seg selv gjør meg forbanna, men det er ikke det verste. Det verste er gynokologens totale mangel på service, empati, og ydmykhet. Koffer i helvete kunne ha ikke ha henvent seg til meg når han så meg sitte på venterommet??????????? Tenk å bare la meg sitte der???? Tenk å bare skyve meg ut av kontoret uten å ville utforske hvor misforståelse lå? Tenk å ikke ta seg tid til å beklage noe som helst? Og dette menneske må jeg nå stole på, å legge all makt i hendene til??? Jeg gruer meg veldig............................ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7236346-i-morgen-starter-utredningen-langt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
FebruarBABYLOVEnrTO Skrevet 26. november 2006 #2 Del Skrevet 26. november 2006 Herlighet for en uhøflig fyr! Har du ikke mulighet til å bytte gynekolog? Iallfall etter timen imorgen! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7236346-i-morgen-starter-utredningen-langt/#findComment-7236611 Del på andre sider Flere delingsvalg…
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 26. november 2006 #3 Del Skrevet 26. november 2006 ja,det hørtes jo litt spesiellt ut. jeg hadde aldri i livet gått tilbake dit. virker litt uprofft...... sikker på at du ikke bare skal droppe det da,og få time et annet sted?det ville jeg gjort!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7236346-i-morgen-starter-utredningen-langt/#findComment-7236765 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå