beatek-t Skrevet 26. november 2006 #1 Del Skrevet 26. november 2006 Jeg holder nå på med andre Reikipakke hos Beatek-t! Jeg har PCOs, og har hyppig manglende eggløsning og uregelmessig mens. I tillegg mange symptomer som minner om PMS. Dette har jeg nå hatt i 12 år (jeg er 30). Etter tre sendinger fra Beatek-t, tok jeg en tur til gynekolog, og hun kunne se at jeg var i ferd med å få eggløsning, og for første gang noen gang, tror jeg, fikk jeg mensen etter 28 dagers syklus. Jeg har mye mindre symptomer og har nå hatt andre eggløsning på rad etter jeg begynte med Reikisendinger. Blodprøvene var også greie og jeg trenger ikke behandling med medisiner av noen slag! Anbefaler alle som plages med hormonell ubalanse i kroppen om å prøve dette! Det er ikke selvsagt at alle blir så bra med en gang, det kommer ann på hvor stor ubalansen er i kroppen. Videre hva ubalansen skyldes (genetisk, stressrelatert, kronisk mv) Men, en ting er sikkert man blir ikke verre av å prøve, bare bedre. Noen trenger 3 behandlinger, andre 20. Men, når du har prøvd det, så har du iallefall fått ordnet opp i det som måtte skyldes ubalanse i energibalansen i kroppen din, og da vet du at det som gjenstår av symptomer ikke skyldes denne ubalansen. Jeg er imidlertid overbevist om at en kropp i fullstendig balanse (som man kan oppnå med denne type energioverføringer) fungerer optimalt etter din kropps forutsetninger. Grunnen er at da slipper kroppen, i tillegg til virussykdom, bakteriell sykdom, genetisk sykdom mv, å slite med energibalansen i tillegg. Da kan kroppen fullt ut fokusere på å gjøre deg frisk igjen. Slik jeg har oppfattet det er dette en måte å la sinnet få tilbake kontrollen over kroppen. Man tetter igjen energilekkasjer som gjør at vi mister energi som vi trenger til å holde oss friske. Man fyller opp tomme lagrer som tappes over tid pga av stress mv. Kroppens prosesser er, slik jeg har forstått det, i hovedsak styrt av hormoner. Det er ingen hemlighet, men en uttalt sannhet, at stress påvirker hormonbalansen. Kvinner har et mye mer komplisert hormonsystem enn menn pga av at vi har menstruasjonssyklus som krever koordinering, samspill og samarbeid mellom flere hormoner og organer. Alt henger sammen . F.eks produseres forløperne til hormonene som inngår i eggløsning og menstruasjonssyklus i binyrene. Binyrene er også det stedet hvor kortisol produseres, og kortisol er kroppens naturlige kortison. Dette kalles kroppens stresshormon og binyrene er det organet som lett påvirkes av stress. Her ser man en av de naturlige sammenhengene mellom stress, manglende eggløsning og manglende/uregelmessig mens. Alt henger sammen. Stoffskiftet kommer også inn i bildet osv, osv, osv. Det vil derfor, slik jeg tolker det, være av stor betydning å få balanse i kroppen og senke stressnivået!! Vel, nok om det! Ville bare dele min entusiasme!:0) Hilsen fornøyd bruker av Reiki! ekte30 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7236329-har-du-manglende-eggl%C3%B8sning-manglende-eller-uregelmessig-mens-pr%C3%B8v-reikisendinger-av-beatek-t-og-f%C3%A5-kroppen-i-balanse-det-hjelper/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå