m@ms Skrevet 26. november 2006 #1 Skrevet 26. november 2006 Jeg lurer på om jeg begynner å få bekkenløsning. Dersom jeg sitter lenge f.eks på jobb, eller når jeg går tur, så får jeg så himla vondt mellom bena. Ikke lårene, lenger opp, nesten inni høne-Vera om dere skjønner. Det er sånn stikking liksom. Blir bedre hvis jeg slapper av på sofean... I tillegg så har jeg en sånn snodig følelse på baksiden nedover i det høyre benet. Litt sånn lammende liksom, kommer når jeg går og står... Er det bare meg som er teit, eller har noen av dere andre også opplevd lignende? Dere som vet dere har bekkenløsning, hva slags smerter har dere? Hilsen
Anonym bruker Skrevet 26. november 2006 #2 Skrevet 26. november 2006 kan nok være bekken løsning ja... har samme problem + mange fler må ligge med pute mellom knærne når jeg sover og en bak ryggen for å ikke sovne på rygg, for da går jeg i lås og kommer meg ingen vei... blir tapet hos fysioterapaut og det hjelper mye, kjenner lettere hvor grensa går da!
tina 79:) Skrevet 26. november 2006 #3 Skrevet 26. november 2006 Høres ut som bekkenløsning ja, ikke noe morsomt. Jeg har de samme smertene. Føles ut som om jeg har falt hardt på en sykkelstang og slått beinet, samtidig som det stikker og gjør vondt når jeg gjør noe bekkenet ikke er enig i.
Mammas_2_solstråler <3 Skrevet 26. november 2006 #4 Skrevet 26. november 2006 jepp høres sånn ut. jeg sliter med bekkenløsning og har akuratt slike vondter + mange flere... grr
Enliiitentil? Skrevet 26. november 2006 #5 Skrevet 26. november 2006 Enig med de over her, høres ut som BL ja. Jeg kjente det bak først så gikk det gradvis forover...nå har jeg også vondt inni høne-Vera (hehe, aldri hørt før men kult navn...) + at det brenner til tider + stikkinger da... og så er det vondt på innsiden av lårene 10 cm nedover og mot halebeinet og lysken... syte, syte... går også til fysio, får sånn passelig med hjelp der. Må trene sjøl liksom... God bedring og håper det ikke blir skikkelig vondt!
m@ms Skrevet 27. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 27. november 2006 Tusen takk for svar, jeg får snakke med legen om det neste gang jeg skal dit. Er vet 3 uker til... Mvh
Mams til Ronja har fått Aurora Skrevet 28. november 2006 #7 Skrevet 28. november 2006 Har vondt på 2 flekker øverst på rumpa og i ene hofta. Innimellom er det akkurat som at beinet mitt blir lammet, klarer ikke å sette tyngde på det. Sliter med å snu meg i senga på natta pga hofta. De flekkene øverst på rumpa gjør vondt når jeg har gjort litt mye.. Sånn som i går, da vasket jeg gulvet her hjemme, og har vondt i dag. Her for ei stund sida var jeg med vesla og kjørte rattkjelke, dro henne oppover bakken 3-4 ganger, og klarte ikke å gå på kvelden omtrent. Har vært hos legen, er 50% sykmld og skal starte med fysioterapi på mandag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå