Gå til innhold

smerter..


AnLin *j07* med januargutt.

Anbefalte innlegg

 

Til morgen i dag, etter en tur på wc, fikk jeg enorme smerter nederst i magen ved venstre lyske og nedover beinet.. Skjønte ikke hva som skjedde og det holdt på et par, tre minutter med helt sinnssykt vondt.. Så gikk det over og nå føler jeg meg bare litt øm nederst til venstre, rett ovenfor skambeinet.. Ikke vært noe blod eller noe annet.. Tenkte kanskje det var litt kolikk, men synes det er litt rart at det er litt ømt nå.. Er 5+1 i dag.. Noen som kan tenke seg hva det kan ha vært?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan ha vært en vannsyste. Det er helt vanlig å få det. Når den sprekker kan det være vondt og vannet skiller seg ut i systemet i kroppen. Har selv en jeg venter skal sprekke, den er like stor som en klementin og ligger på eggstokken. Jeg er 8+1 og har fått beskjed av legen at det går sin gang.=)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte at det var livmor bonda som strakk seg hos deg når jeg leste innlegget ditt. Har hatt det slik selv og har ihvertfall tenkt at det var det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde samme opplevelse idag jeg også(tror jeg) kjentes som mensen smerter nederst i magen å neover beina.ømt i magen når jeg klemmer langt ned. men vet ikke om jeg er gravid da,men kanskje jeg bør ta en test.Vet liksom ikke helt når jeg skal forvente mensen,har vært veldig uregelmessig etter fødselen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kan jo hende det og... Regner ikke med at noe er galt så lenge jeg ikke blør.. Vet ting kan skje, men.. satser på at dette er noe av det man går igjennom i begynnelsen.. Mye rart som skjer med kroppen vår nå, jenter..! :0) Men de sier jo at resultatet, den skjønne lille babyen, er verdt alt ubehag og alle smerter, så da.. Litt får man vel tåle.hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også hatt det sånn de siste dagene - er 5+2 i dag, og kjente det ganske godt tildligere i dag. Har vært litt bekymret for om alt var bra, men så leste jeg i Gravide-boken min (den som Jordmor-Siri har skrevet) at det er ganske vanlig med slike smerter på denne tiden i svangerskapet. Den stikkende smerten nedover lysken som kjennes på ene siden er det gule legemet visstnok....så er det jo også smerter ved at livmoren vokser. Noen kjenner det vel mer enn andre, kommer an på hvor sensitive nervetråder en har eller noe sånt...samme som legen min sa til meg om hvorfor jeg kjente det så godt ved el og mens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...