Vimsetrollet Skrevet 26. november 2006 #1 Skrevet 26. november 2006 Jeg må hvertfall bruke papirinnlegg i tillegg... Har lekket siden uke 16, og brukt papirinnlegg til nå. I natt testet jeg de nye, fine ammeinnleggene i ull. Ble klissvått i senga!! Usj og æsj!!
Gjest Skrevet 26. november 2006 #2 Skrevet 26. november 2006 Dakkar deg! Er glad ammeinnlegg i ull fremdeles holder for meg.
Lystpåentiljeg Skrevet 26. november 2006 #3 Skrevet 26. november 2006 Huff, kjedelig å begynne å lekke så tidlig, og tydeligvis mye. Har ikke fått prøvd ammeinnleggene enda jeg, verken ull eller chicco, så har ingen anelse om hvordan det blir.
selfangerkjerringa Skrevet 26. november 2006 #4 Skrevet 26. november 2006 Forrige gang droppa jeg hele ull-prosjektet, men det var jo også på våren/sommeren... denne gangen blir jeg mamma i januar, og kommer nok til å bruke ullinnlegg som isolasjon for å minske risikoen for brystbetennelse, men da UTENPÅ papir-innleggene.
Giggi, venter mai barn Skrevet 26. november 2006 #5 Skrevet 26. november 2006 Hei! Snakket med jordmor om akkurat det der på torsdag. Hun rådet til å bruke både engangs og ull innlegg samtidig. For hvis man skulle få betennelse ville ulla bare gjøre det værre, for man får ikke kokt ullinnleggene så de blir ikke klinisk rene. Derfor er det best å bruke engangs inntil brystet og ullinnlegget på utsiden.
Vimsetrollet Skrevet 26. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 26. november 2006 Men da varmer vel ikke ulla like godt? Hvis man ikke har den rett på kroppen, mener jeg..?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå