Gå til innhold

Har noen lyst...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til å se på hjemmesiden min? Er litt snax om utstyr der + litt klær jeg har kjøpt/fått + magebilder og diverse informasjon om oss:-)

Gi meg gjerne tilbakemelding på magen fordi jeg er redd den er liten...:(

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, skal bare legge inn linken da:)

www.piczo.com/bebis2007

Skrevet

fin side :)

men magen er da ikke liten om det er 21 uker du er? jeg er snart 23 og min er mindre enn din. s er nok ikke noe å bekymre seg for det!

Skrevet

Er 16 uker på vei, og har mindre mage nå enn du hadde da du var 12 uker på vei... Så kan vel ikke påstå at magen din er så liten da...

Skrevet

Takk skal dere ha, jenter...fort gjort å bekymre seg en smule som gravid ja... hehe

Skrevet

Så fin side du har :o)

Synes ikke magen din er liten jeg, veldig fin!

Skrevet

Så fin side du hadde da;-)... Jeg har større mage enn deg å er 19 uker ,men skulle ønske jeg var mindre! søt liten mage;).. Så du trudde gutt å visste seg å være jente...? Skal snart jeg å ,gutt har jeg hadd følelse av hele tiden.. spennende å se...

Skrevet

Hei, er nok ei lita jente ja:) Syns magen min er stooor til tider for neste dag å være liten igjen...hehe...men ser bulen når jeg ligger og DET er livmora hvertfall:)

Skrevet

for en flott side du har.Kjempe fin mage og alt.

Skrevet

Hei, hei :)

Kjempesøt og morsom side!

MÅ bare få nevne at jeg har akkurat de samme lystene og ikke-lystene som du nevnte der.... fiskepinner, kylling/ris, ikke orker stekelukt og søtt osv !!!

Helt forskjellig fra første gang.

Kjente meg igjen på det meste hihi :)

Synes forresten ikke at du har liten mage men akkurat passe stor :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...