Enliiitentil? Skrevet 26. november 2006 #1 Skrevet 26. november 2006 Til å se på hjemmesiden min? Er litt snax om utstyr der + litt klær jeg har kjøpt/fått + magebilder og diverse informasjon om oss:-) Gi meg gjerne tilbakemelding på magen fordi jeg er redd den er liten...
Enliiitentil? Skrevet 26. november 2006 Forfatter #2 Skrevet 26. november 2006 Oi, skal bare legge inn linken da:) www.piczo.com/bebis2007
2barnsMamma28 Skrevet 26. november 2006 #3 Skrevet 26. november 2006 fin side men magen er da ikke liten om det er 21 uker du er? jeg er snart 23 og min er mindre enn din. s er nok ikke noe å bekymre seg for det!
Anonym bruker Skrevet 26. november 2006 #4 Skrevet 26. november 2006 Er 16 uker på vei, og har mindre mage nå enn du hadde da du var 12 uker på vei... Så kan vel ikke påstå at magen din er så liten da...
Enliiitentil? Skrevet 26. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 26. november 2006 Takk skal dere ha, jenter...fort gjort å bekymre seg en smule som gravid ja... hehe
Kondis som en murstein Skrevet 26. november 2006 #7 Skrevet 26. november 2006 Så fin side du har ) Synes ikke magen din er liten jeg, veldig fin!
**My little Miss drama and I** Skrevet 26. november 2006 #8 Skrevet 26. november 2006 Så fin side du hadde da;-)... Jeg har større mage enn deg å er 19 uker ,men skulle ønske jeg var mindre! søt liten mage;).. Så du trudde gutt å visste seg å være jente...? Skal snart jeg å ,gutt har jeg hadd følelse av hele tiden.. spennende å se...
Enliiitentil? Skrevet 26. november 2006 Forfatter #9 Skrevet 26. november 2006 Hei, er nok ei lita jente ja:) Syns magen min er stooor til tider for neste dag å være liten igjen...hehe...men ser bulen når jeg ligger og DET er livmora hvertfall:)
#Aurora har tre gutter# Skrevet 26. november 2006 #10 Skrevet 26. november 2006 for en flott side du har.Kjempe fin mage og alt.
☆Pacific sunset☆ Skrevet 26. november 2006 #11 Skrevet 26. november 2006 Hei, hei Kjempesøt og morsom side! MÅ bare få nevne at jeg har akkurat de samme lystene og ikke-lystene som du nevnte der.... fiskepinner, kylling/ris, ikke orker stekelukt og søtt osv !!! Helt forskjellig fra første gang. Kjente meg igjen på det meste hihi Synes forresten ikke at du har liten mage men akkurat passe stor :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå