Anonym bruker Skrevet 26. november 2006 #1 Del Skrevet 26. november 2006 Florian Eirik Hallvard Nicholas Aleksander Beskriv hvert navn med et ord. Hvilket liker dere best? Kan noen av dem settes sammen til et dobbeltnavn, og liker dere det? Så det samme hvis vi får ei jente: Julia Victoria Amelia Ida Hedvig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. november 2006 #2 Del Skrevet 26. november 2006 Florian - femi Eirik - staut Hallvard - norsk Nicholas - julenisse Aleksander - fillebom bom bom Liker best Aleksander, Eirik og Hallvard i denne rekkefølgen! Julia - kjempesøt Victoria - hotel cæsar Amelia - nyyydelig Ida - tidløst Hedvig - Villanden/Ibsen Liker best i denne rekkefølgen: Amelia, Ida, Julia, Victoria, Hedvig. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. november 2006 #3 Del Skrevet 26. november 2006 Glemte forresten dobbeltnavn! Synes personlig at navn stort sett er finest alene, men Ida Victoria er kanskje ikke så dumt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
augustjanuar Skrevet 26. november 2006 #4 Del Skrevet 26. november 2006 florian- blomsterflora, ikke 4 i klassen med dette navnet eirik- ungen til eva hallvard- stygt nicholas- finere med nichlas aleksander- konge florian aleksander, men syns det går ann å ha alle navnene med aleksander julia- veldig fint victoria- dronning amelia- emilie ida- 5 andre i klassen hedvig. hedvig bjelkevik ida victoria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mooncake Skrevet 26. november 2006 #5 Del Skrevet 26. november 2006 Florian - pingle, skranglete og femi Eirik - skikkelig mannfolk, blond Hallvard - Norsk Nicholas - ubestemmelig Aleksander - vanlig Julia - ok Viktoria - høy på pæra Amelia - Amalia? kan lett ta feil av navnet. Søt Ida - Eeeeeeeeeeeeeemil!!! Hedvig - Ugle Jeg liker best Eirik og Ida. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. november 2006 #6 Del Skrevet 26. november 2006 Florian- jentete Eirik-vanskelig på andre språk- erik bedre -hallvard- gammeldags og rart -nicholas- fint, internasjonalt, klassisk alexander- best med x, veldig fint, kanskje litt oppbrukt? nicholas el. Alexander klart best- begge kan kombineres, men da kanskje med et kortere navn først? eks Oscar Alexander, Johan Alexander... Jentenavn: Julia og Amelia veldig fine. Victoria litt nerdete, vet ikke hvorfor... Ida er kjempekjedelig og Hedvig er helt aldeles forferdelig... Andre forslag: Sophia, Lucia, Christina, Andrea, Catharina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 26. november 2006 #7 Del Skrevet 26. november 2006 1) Hallvard - staut 2) Nicholas - pent (synes det ser finere ut med k, Nikolas) 3) Eirik - kjekt 4) Aleksander - ordinært 5) Florian - flåsete (beklager) 1) Hedvig - nydelig 2) Amelia - søtt 3) Ida - ordinært 4) Julia - ok 5) Victoria - småpompøst Dobbeltnavn må bli Hedvig Amelia og Hallvard Nikolas : ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. november 2006 #8 Del Skrevet 26. november 2006 Florian - Blomster-Finn Eirik - Kraftfullt Hallvard - Staut og flott Nicholas og Aleksander - man har veeeldig lyst til å være med i kongefamilien. Skikkelig pretensiøse navn. Liker best Eirik og Hallvard, men det skal sies at jeg har sansen for det enkle og norske. Glad i norrøne navn. Er man ikke det, så er jo ikke disse navnene noe fine. Julia - Greit nok Victoria - her har man kongelige ambisjoner igjen Amelia - Tja... Ida - Enkelt og fint Hedvig - også enkelt og fint. Hadde nok valgt Ida eller Hedvig selv, men som sagt...smaken er som baken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipsenmamma Skrevet 27. november 2006 #9 Del Skrevet 27. november 2006 Florian - femi Eirik - norsk Hallvard - bonde Nicholas - julenisse Aleksander - rampegutt Julia - jåle Victoria - snobbete Amelia - forvanskning av Amalie Ida - søster til Emil Hedvig - burugle jeg liker best Hallvard og Ida tror jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2blånisser Skrevet 27. november 2006 #10 Del Skrevet 27. november 2006 Florian: Blomster Eirik: Ok Hallvard: Nei.. Nicholas:Fint!!! Aleksander: Fint Julia: Fint Viktoria: Fint Amelia: Amalie... Ida: Fint Hedvig: Nei.. Av guttenavnene liker jeg Nicholas og Aleksander best. Av jentenavnene liker jeg Viktoria, Ida og Julia best. Jeg liker Amalie, men synes ikke Amelia er så fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hønemor2005 Skrevet 27. november 2006 #11 Del Skrevet 27. november 2006 Florian - femi, kvalm Eirik - norsk, mandig. Eirik Raude. Hallvard - helgen, litt nerdete Nicholas - ikke fint i Norge Aleksander - A den store. Litt kjedelig/vanlig. Liker absolutt Eirik best! Julia - koselig, men litt for søtt? Victoria - pent Amelia - litt sært (men også trendy..), Amalie er bedre Ida - fint, kort navn. Hedvig - Ibsen. Liker Hedvig best av jentenavnene. Synes ingen av navnene trenger å være dobbeltnavn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. november 2006 #12 Del Skrevet 27. november 2006 Florian - feminint Eirik - rødhåra Hallvard - bonde Nicholas - tungt og fjollete Aleksander - utidig (det beste på lista di) Julia - Julie er så mye finere! Victoria - sukkersøtt Amelia - tillaga Ida - søtt og utidig (det jeg likte best her) Hedvig - koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. november 2006 #13 Del Skrevet 27. november 2006 det skulle stå tidløst, ikke utidig!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. november 2006 #14 Del Skrevet 27. november 2006 florian- noe man har i stedet for sukker? eirik- gamle erik.... hallvard- norrønt, vakkert, tradisjonelt, liker nok det best nocholas- st nicholas- som etterhvert er blitt julenissen aleksander- hvor mange heter ikke det da? julia- hotell cæsar victoria- hotell cæsar amelia- danske wienerbrød ida- og emil hedvig- som hallvard. min favoritt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. november 2006 #15 Del Skrevet 27. november 2006 Florian-femi Eirik-bra Hallvard-barsk Nicholas-pyse Aleksander-en kjedelig hvasomhelst Best: Hallvard Julia-enda en Victoria-jålevestkantbabe Amelia-søt Ida-bra Hedvig-pen og klok Best: Hedvig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 28. november 2006 #16 Del Skrevet 28. november 2006 Florian - feminint Eirik - flott Hallvard - skigutt Nicholas - engelsk Aleksander - vanlig Liker Eirik desidert best av disse. Kan eventuelt bruke Eirik Aleksander. Julia - nydelig Victoria - kongelig Amelia - annerledes Ida - vanlig Hedvig - typisk norsk Liker egentlig alle navnene, men holder en knapp på Julia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå