**Mamma** Skrevet 26. november 2006 #1 Skrevet 26. november 2006 Skal en uke til syen med gutten min på 6,5 mnd.. Lurer på om noen har noen reisetips? Noen gode råd.. På forhånd takk..
kozegutt 06 med februarspire:) Skrevet 26. november 2006 #2 Skrevet 26. november 2006 jeg dytter litt her, jeg reiser til syden med lille mann på 5mnd og 3 uker da om 14 dager. Har du vært på reisedabatten??der har jeg funnet en del bra tips som jeg ikka hadde tenkt på før:)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 26. november 2006 #3 Skrevet 26. november 2006 Leste i foreldre og barn om noen som hadde reist til syden med en liten en. De hadde kjøpt med et lite oppblåstbar basseng og brukt som lekegrind. Tar jo ikke så stor plass i baggasjen og når man blåser det opp og legger et pledd i bunnen, så har man en kjempefin lekegrind man kan bruke både ute og inne.
2stjernebarn Skrevet 26. november 2006 #4 Skrevet 26. november 2006 Så deilig da... Det som er greit å ha med er febertermometer og paracet. Solhatt må du heller ikke glemme. Har reist mye med barna, kos deg masse. Ingen plass er lettere å være enn i syden.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 26. november 2006 #5 Skrevet 26. november 2006 Vi var i syden da lillemor var 5 mnd. Gikk kjempefint og var utrolig deilig! Lurt å ha med bæresele til flyplassen! De behandler desverre vogna ganske røft på flyet. Vet noen kjøper seg en billig, brukt vogn, som det ikke er så nøye med. Vogna vår ble ganske stygg under flyturen :/ Kunne sikkert fått igjen noe fra flyselskapet, men orket ikke styre med det, siden det skjedde på vei ned. Da mente de nemlig vi skulle dra tilbake til flyplassen å vise den fram osv mens vi var der nede :-o Solkrem og solhatt til babyen er et must GOD TUR!!! :-)
**Mamma** Skrevet 26. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 26. november 2006 Tusen takk for svar.. Skal ta en titt på reisedebatten, har ikke tenkt på det jeg.. Og basseng som lekegrind var kjempe lurt, skal kjøpe med det.. Må kjøpe en ny vogn uansett den vi har er så stor.. Så da kjøper vi en billig brukt en.. Tar gjerne imot mer tips... Og takk igjen for de jeg har fått!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå