Gjest Skrevet 26. november 2006 #1 Skrevet 26. november 2006 Flere som er sultne om nettene her? Jeg våkner nesten hver natt av at jeg er kjempesulten. Og når jeg da står opp, må jeg spise noe som går raskt og som metter fort. Har vært gjennom utallige matvarer, og blitt lei det meste. For eksempel potetchips (litt usunt også), kornmokjeks, yoghurt, svisker, kiwi med mer. Men nå kunne jeg trenge innspill til noe nytt. Hva spiser dere?
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 26. november 2006 #2 Skrevet 26. november 2006 Jeg har klart meg uten å spise noe enda (er ikke bra å spise på natta) så jeg er nok ikke sulten nok. Jeg har pr i dag bare en pakke med mariekjeks stående på hylla over senga. Hva med å prøve kavring, knekkebrød (ferdigsmurte med pålegg) lefser (litt usunt)... salat og der gikk jeg også tom for ideer...
Gjest Skrevet 26. november 2006 #3 Skrevet 26. november 2006 Banan metter jo, eple også. Ellers kan jo man spise knekkebrød.
Lurv Skrevet 26. november 2006 #4 Skrevet 26. november 2006 hva med å drikke melk? Det synes jeg ofte kan mette
Enliiitentil? Skrevet 26. november 2006 #5 Skrevet 26. november 2006 Frokostblanding, middagsrester, brødskiver med ost, leverpostei eller egg, frukt eller grønnsaker... tror jaggu det var det... ikke mye å variere heller da...hmmm...
#Aurora har tre gutter# Skrevet 26. november 2006 #6 Skrevet 26. november 2006 er oppe to ganger som regel om natta og tisser og da hender det seg at jeg bare tar meg ei mandarin eller noe.Prøver og la være og spise....om natta.Men det er ikke så enkelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå