fruen♥medtojenter-des06+jan10 Skrevet 26. november 2006 #1 Skrevet 26. november 2006 Kan det være farlig å være syk i uke 38? Har akkurat begynt å bli syk med forkjølelse, vondt i halsen, trøtthet osv. Sist jeg var syk var jeg i uke 30 og da var jeg syk i hele to og halv uker, er redd for at det skal vare så lenge denne gangen også
Tess30 Skrevet 26. november 2006 #2 Skrevet 26. november 2006 nei det e ikkje farli å være syk når man e gravid...Bare pass på at du ikkje får feber, da må du ta en paracet... Har samme problem, blei uggen med ondt i hodet, kroppen, tett i hodet og snørrat...Ikkje akkurat arti...Håpe ikkje fødselen starte når man e sånn her...Uff
Anonym bruker Skrevet 26. november 2006 #3 Skrevet 26. november 2006 Uff da, høres ikke noe godt ut! Ta det med ro og bli frisk fort. Kan ikke være noe særlig om fødselen starter nå :-(
fruen♥medtojenter-des06+jan10 Skrevet 26. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 26. november 2006 Uff da!!! Har to uker med eksamensprosjekt på skolen nå, så jeg kan IKKE være borte, særlig ikke siden dette er gruppearbeid.. Prosjektet begynner imorgen.. Og jeg ble selvfølgelig syk nå....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå