Alba44 Skrevet 26. november 2006 #1 Skrevet 26. november 2006 Leser at du har ikm på julaften :-D Det er jo på den dagen at den stoooore gaven kommer i form av en positiv test!!!!! Så spennende!!! Skal heie på deg & sender ekstra med babystøv i den delen av Akershus hvor du befinner deg ;o)
melkekua™ Skrevet 26. november 2006 #2 Skrevet 26. november 2006 Ja, det er det jeg håper på ;o) Skal være superpositiv denne pp, så kanskje det smitter over på egget...hehehe! Nå er jeg ganske tent på en positiv test ) Trenger alle heiarop og alt babystøv jeg kan få **************** tusen takk! Har du merket noe på magen din forresten? Begynner du å se en liten bul? Er så glad på dine vegne, det viser seg at det ordner seg for snille jenter! Og det gir meg et håp om at det vil sitte en spire for meg snart også ) Prøvde du noen kjerringråd el andre ting den pp det klaffet? Er litt nysgjerrig vet du )
Alba44 Skrevet 26. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 26. november 2006 Vet du; jeg var faktisk mer positiv den siste pp`n enn jeg var tidligere i høst, så vi skal ikke se bort i fra at det hjalp ) Har ikke merket noe på magen ennå, men så har ikke jeg akkurat "innovermage" fra før heller da. Hehe...Men graviditetssymptomer har jeg og de er såå hjertlig velkomne til meg!! Vi tok begge sink,selen og omega 3. Jeg tok i tillegg folat, og droppet hostesaft. Drakk ikke alkohol og kun 2-3 røyk på en hel måned( har selvsagt sluttet nå). Levde ellers helt vanlig, og koste oss 4 dager på rad etter positiv el-test på dag 21. I de dagene jeg hadde el, så var jeg på barselsbesøk. Kanskje det hadde positiv innvirkning ;o) Jeg skal reise bort i jula, men måå jo ha tilgang på pc så jeg får se hvordan det går med deg!! Masse lykke til!!!!
melkekua™ Skrevet 29. november 2006 #4 Skrevet 29. november 2006 Da vet jeg hva jeg skal gjøre denne pp for at det skal sitte en spire, for nå skal det sitte en ) Skal være sååååå optimistisk!!! Så flinke dere har vært da ) Med vitaminer og andre ting osv osv Imponerende med røyken ;o) Ja, de sier jo at det å holde en liten baby/være på barselbesøk skal hjelpe på! Så det har nok gjort susen for deg ;o) Kos deg så mye med lille spire! Klem fra meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå