bruse Skrevet 26. november 2006 #1 Del Skrevet 26. november 2006 Halloisen jenter. Syns det er litt snodig dette med at man regner graviditeten fra første dag i siste mens. Noen som veit hvorfor? At man liksom skal vere gravid før man egentlig er det. Det er jo litt kult da, for det betyr jo at jeg allerede er tre uker på vei dersom jeg er gravid Men, blir litt forvirra da, for er det sånn at alt regnes på denne måten? Tenker f.eks på dette med at den største risikoen er over etter 12 uker. Og lengden på svangerskapet.. er det 40 uker fra første dag i siste mens det da? osv? Og så en ting til jeg ikke skjønner helt, når man skriver f.eks at man er er 5+2 på vei, er det 5 uker fra befruktning, 7 uker fra siste mens? I så fall, hvordan kan man vere f.eks 5+3 på vei?? Eller er det 5 uker og 2 dager fra siste mens? (Er man så nøyaktige?) Har visst fortsatt litt å lære.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7235611-regnes-alt-fra-siste-mens/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå