Gå til innhold

ani277


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei og hå!

Hvordan går det med deg??? Ang svangerskapskursene så har de ett på nyåret som hun tenkte at vi skulle være med på iallefall... Tror ikke de har så mange kursene i året. Lite sted veit du ;)

 

Jeg kjøpte hakkespettboka for førstegangsfedre i går, og den slo godt an her hjemme.. Sambo sitter og leser i den hele tiden.. ;) Den falt tydelig i smak! Kommer snart over til tri 2 du også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!!!

Takk for tipset! Kanskje jeg skal kjøpe den til mannen!

Jeg har fortsatt en laaaang uke igjen før 2 tri ;-) Men satser på at det går fort!!!

 

Men ellers er alt bra. Symptomene er der fortsatt..., så det tar jeg som et godt tegn.

 

Får prøve å få med meg det kurset da!! Tenkte jeg skulle ringe jordmor etter jeg har vært på ul mandag 4. des.

 

Hvordan er det med deg? Er det på tirsdag du skal på ul?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det er en genial bok.. Smuglest litt i den.. Skulle ønske det var en slik til oss damene også ;) Skal love deg at den uka til du skal over til tri 2 går sinnsykt fort ;) Er 12+4 i dag, og det er en god følelse. Snart inn i MIN 14 uke ;) Hehehe.. Skal bli så deilig og kjenne at magen kommer inn i den skikkelige vokseperioden ;)

 

Bra at symptomene er der, de kommer og går som de vil egentlig. Men jeg blir gruelig fort sliten av alt mulig. Akkurat hatt mamma og pappa på besøk, de kom hjem fra Island i dag, og hadde med seg MASSE saker til oss ;) Mamma hadde kjøpt parfyme til meg også som luktet kjempegodt.

 

Skal du på sykehuset på UL eller privat?? Jeg skal til Mr. Svendsbråten på tirsdag kl 14, og da skal samboer være med. Gleder oss veldig. Tenkte jeg skulle ringe på kontoret hans i morgen og spørre om det er greit at han er med.

 

Sitter her med nyvasket hus, begynt litt på julestria. Har handlet EN julegave.. Hehehehe.. Vasket 5 maskiner med klær i dag, så nå er hele badet tomt for møkkete klær. Det er deilig og tenke på når man skal begynne på en ny arbeidsuke ;)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Trine! Hvor fant du forresten den Hakkespettboka?? Den hørtes kjempemorsom ut :) Tenk å ha en egen "håndbok" for hvordan man skal takle ting :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Turbotrollet ;)

Jeg fant den på sandvikasenteret på Nordli ;) Den var ikke akkurat så veldig dyr ;) OG totalt genial! Samboern leser i den hver kveld og sitter i godstolen sin og humrer for seg selv.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Så deilig å ha tatt julevasken alt! Vi skal prøve å få gjort det til helgen, men er så utrolig flinke på å utsette sånne kjedelige ting... Jeg er så sliten når jeg kommer hjem fra jobb for tiden at jeg får hvertfall ikke gjort noe på hverdagene. Og i helgene fortjener jeg jo å hvile, ikke sant?...

 

Vi skal på UL på sykehuset. Husker ikke helt hva han het han vi skulle til, men var hos han sist og han var ålreit. Mannen min skal også være med! Tar det som en selvfølge at han kan være med jeg... Er jo like mye hans!!! ;-) Det blir spennende imorgen da!! Du må holde meg oppdatert!

 

Har faktisk kjøpt to julegaver alt, og det er ganske utrolig for jeg pleier å være treg med det og. (Hm er vel et menneske som liker å utsette alt som kan utsettes, i grunn litt slitsomt av og til..)

 

Jeg fortalte sjefen min at jeg er gravid i dag. Hun sa hun syntes det var hyggelig og tok det veldig fint. Det er veldig mange som har vært gravide på arbeidsplassen min i de siste årene og sjefen min spøker stadig med at vi som jobber der må holde beina i kryss... Så hun ble vel ikke overlykkelig, men samtidig vet jeg at hun er glad på mine vegne. Valgte å si det nå siden jeg skal til lege imorgen og til ul på mandag, så slipper jeg å finne på masse dårlige unnskydninger. Er egentlig litt deilig å ha sagt det. Jeg er kun i vikariat, som går ut april, så nå håper jeg at jeg hvertfall får forlenget det til ut mai...

 

Masse lykke til imorgen!! Gleder meg til å høre hvordan det var!!!

 

Klem ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp!

En superglad jente som er tilbake fra UL med en utrolig aktiv liten tass!! Knøttet var så aktiv at vi sleit med å få tatt bilde, så bildet som vi fikk med oss var tatt av ansiktet med høyre hånd oppe som vinker til oss ;) Det var en så utrolig opplevelse ;) Mulig at terminen blir flyttet 1-2 dager. Men det er da ingen krise... ALt var bra med den lille, og han kunne ikke finne noen misdannelser eller så ;) Så da var det bare å vente til neste UL som er på sykehuset om 6-7-8 uker ;) Det skal også bli spennende :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så utrolig bra!!!

Må jo bare ha vært helt fantastisk!!! Syntes det var stort å se den lille klumpen som banket da jeg var på ul i 6 uke. Men dette må jo bare ha vært helt vannvittig!! Gleder meg utrolig mye til mandag!!!

 

Så du tydelig at det var en baby der? Å så gøy! Og så godt å vite at alt er bra med den lille! Og nå er du jo over de tolv første ukene så da har nok ikke en dag eller to i endring i termin så mye og si nei ;-)

 

Jeg var hos legen i dag, og som du sa, skjedde ikke så mye spennende der. Men fikk nå tatt en haug av blodprøver og veid og målt meg. Også er det jo stas å bare snakke om det at jeg er gravid!!

 

Nå er det bare 6 dager igjen til jeg kan fortelle verden det!!! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeei :D

Ja, det var helt supert!! Fikk en tåre i øyekroken da gitt.. Jeg så tydelig at det var en bebis inni der.. det var litt annet enn å se bare den lille klompen med bankende hjerte. Rå ryggmargen og hjertet. Så så du tydelig lårbena og at h*n veiva med armene.. ;) Det var såååå søtt!!!!!!

 

Hehehe.. Nei, hos legen skjer det ikke mye spennende.. Hehehe.. Har kommunelegen som fastlege jeg da. Og han har jeg jobbet sammen med, og han er bare kjempesnill..

 

GLED deg til mandag du!!! Det er verdt det!!

 

(sitter litt på msn og knoter, så det tar litt tid før jeg svarer.. hehehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kommunelegen jeg og ;-) og ja han er kjempsnill og veldig flink. Var syk i fjor og da tok han meg skikkelig på alvor, så han har min fulle tillit.

 

Å jeg feller nesten en tåre når jeg leser det :D Høres virkelig bare helt utrolig ut! Jeg er gleder meg masse, men er litt nervøs/spent og. Er jo redd for at noe skal være i galt. Men prøver å tenke positivt, sjanse er jo temmelig stor for at alt skal være bra nå. Har bare lyst til å sove over de neste dagene... Føler nesten at jeg teller timer... hehe

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Moro! Samme lege og samme jordmor ;) Kanskje vi får samme helsesøster også da ;) Han tok meg på alvor i sommer også, da hadde jeg blindtarmsbetennelse. Syns han er knallflink.

 

Jeg var ekstremt nervøs, men samboern roet meg litt. Var livredd for at noe galt skulle ha skjedd.. Og det var verdens beste følelse og se at alt er i orden. Var så deilig og se h*n snu seg, sparke skikkelig i fra og veive med armene. Alt var ferdig utviklet. Så nå er det bare og se frem til bebisen begynner å sparke :)

 

Tro meg, jeg vil sove til neste UL... Hehehe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

;-) Skjønner at man ikke kan være borte en dag her inne.. fant denne på tredje side...

 

I dag har et vennepar av oss fått en liten gutt!!!! De har slitt en del så det er virkelig koselig at alt har gått bra! Og jeg begynte å grine da jeg hørte det på jobb ;-)

 

Jippi!! Nå er det bare en arbeidsdag igjen og så er det helg og så... Klarer nesten ikke tenke på noe annet nå. Glad jeg er i jobb hvis ikke tror jeg at jeg hadde blitt gal.

 

Gleder meg til å komme etter over på 2 tri!!

 

Alt bra med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe!!!!

Sitter og ser på tufte- rosenborg! Ganske morsomt egentlig..

 

Så koselig og høre at alt har gått bra. Jobber du her i bygda? Eller jobber du i området rundt her?? Godt du har fri i helga da!! Det har nemlig ikke jeg!! Usj.. Men er glad jeg er i jobb ja, skal jobbe så lenge jeg orker og kan.. Men fra februar- mars skal jeg jobbe en del som instruktør i førstehjelp. Skal arrangere et førstehjelpskurs for privatpersoner der vi er 4 instruktører som skal ha et 12-timers kurs! Det skal bli kjempemoro og gi litt instruksjoner og lære bort litt igjen!

 

 

Alt bare bra her.. Gleder meg til du kommer over til tri 2 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi 200 dager igjen!!!! :D

 

Hørtes spennede ut å holde førstehjelpskurs! Gjør du det privat eller er det gjennom jobben?

Jeg jobber i Nittedal, så har en 50 min kjørevei hver vei. Kjenner at det er litt langt unna nå, men det går greit. Helt enig med deg at det er godt å være i jobb. Vil også være i jobb så lenge jeg kan!! Blir gal av å gå hjemme i lange tider uten å ha noe å gjøre. Men skal bli godt med helg ja, selv om den går med til å ta julevasken! Vi skal ha hele svigerfamilien + mine foreldre hos oss i år. Så det blir nok koselig. Min bror og hans familie skal dessverre til hennes familie. Begynner faktisk å glede meg litt til jul, er jo 1 des i dag!!! Går jammen fort!!! Bare savner snøen :-(

 

Du får ha lykke til på jobb i helgen!

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå!

Det er ganske spennende egentlig ;) Hehe.. Det er gjennom Røde Kors ;) Nittedal da, der har jeg vært mye det siste året desverre.. ;) Hehe.. Kjørt mye sykebil der gitt.. Hihi..

 

Hehehe.. Jeg orker heller ikke å bli sykmeldt nei, da kommer jeg til å gå på veggen etter 2 dager. Jeg savner snøen jeg også!! så håper den kommer snart!!

 

Fikk innkalling til ordinær ultralyd på sykehuset i dag. Skal dit 4.januar kl 10. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper virkelig det!!!

Skal på ul imorgen, fryktelig spent!! Håper alt er bra med den lille!!!

Og hvis det er det, så kommer jeg over til 2. tri!!! Jippi! Da skal jeg rope det ut til hele verden! Gleder meg så til å fortelle det til alle venner og bekjente!!

ÅÅÅ kjenner jeg er litt nervøs, kommer til å være helt ødelagt imorgen når jeg sitter og venter på å få komme inn.

 

Alt bra med deg? Hatt en bra arbeidshelg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner med at jeg ser deg på tri 2 i morgen :D Jeg skal på jobb i morgen tidlig, så jeg regner med at jeg hører gledeshylet ditt ;)

 

Alt bra med meg, men hatt en grei nok helg på jobben.. Ganske slitsomt egenlig...

 

Men men.. Vi snakkes.. Hoppe til sengs jeg nå..

 

Lykke til i morgen! Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...