martine68 Skrevet 26. november 2006 #1 Del Skrevet 26. november 2006 Hei på dere. Nå er det lenge siden jeg har bidratt særlig her inne. Kjenner litt på at jeg blir litt sliten av dette prosjektet her. For å få litt avstand har jeg bare vært som snarest innom av og til. Her i huset er el ferdig og jeg har kommet til dag 5 dpo idag. På fredag var jeg på julebord og orket ikke en gang tenke på at jeg kanskje var gravid. Etter så mange pper må jeg begynne å leve som vanlig igjen. Nå spiser jeg migrenemedisinene mine hvis jeg bli syk. Orker ikke lide meg gjennom anfallene med bare Paracet. Tenker som så at den dagen jeg evt. blir gravid er det selvfølgelig slutt på både det ene og det andre. Jeg har fått svar på mine hormonprøver og alt var helt normalt. Så da vet jeg ihvertfall det. Hadde ikke noen mistanke om at noe var galt etter som jeg får pos. el-tester hver pp. Tempkurvene indikerer også at jeg har eggløsning. I følge gynekologen er neste skritt test av min mann, men siden han ikke vil det får vi bare prøve videre og se hva som skjer. Ha en flott søndag alle sammen. Stå på dere med el og jeg krysser fingrene for dere med ikm i disse dager. Håper vi får en fruktbar førjulstid her inne. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7235317-helgahilsen-fra-tr%C3%B8ndelag/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Vimsemor~ Skrevet 26. november 2006 #2 Del Skrevet 26. november 2006 Hei igjen Synes du gjør veldig lurt i å tenke litt på deg selv, jeg. Men blir helt utslitt av all denne tenkingen og ventingen, og kanskje det å leve helt vanlig er akkurat det som skal til? Lurer nesten på om det var minst like greit den gangen jeg fikk våre to første barn og var helt uvitende om EL-slim, hormonsykluser og tempekurver... Jeg/vi er 4 dager DPO (tror vi, da... Ikke så lett å vite om det kom eller ikke kom noen EL; har aldri noen som helst tegn. Fikk pos EL test onsdag morgen, men så skal det visst ikke være så smart å teste på morgenen. Så jeg testet igjen på ettermiddagen, og da var den selvsagt NEGATIV! Er det mulig??) Krysser fingre for deg, og ønsker deg massevis av festetegn i uken som kommer. God søndag! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7235317-helgahilsen-fra-tr%C3%B8ndelag/#findComment-7236210 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå