Anonym bruker Skrevet 26. november 2006 #1 Skrevet 26. november 2006 Er i min 13. uke nå, og har fremdeles ikke fått noe som ligner på mage!!!! Jeg er fortsatt kvalm, men er redd det er noe galt! Noen som vet noe om dette?
Tutekoppen Skrevet 26. november 2006 #2 Skrevet 26. november 2006 Heisann Du har nok ingenting å bekymre deg for. Jeg vet om jenter som ikke har fått mage før i uke 15-16. Dette er nok veldig individuelt. Bare vent, plutselig er den der:-) Lykke til!
**My little Miss drama and I** Skrevet 26. november 2006 #3 Skrevet 26. november 2006 Trur IKKE du skal bekymre deg... Jeg fikk mage tilig ,men det er individuelt.. min venninde fikk mye seinere enn meg og hun var leeeenge kvalm:-).. er du VELDIG bekymret? ta en tlf til jordmor:-) men trur ikke det trengs;-).. Lykke til ,magen kommer nokk, bare vent å se...
Yo&La+spire Skrevet 26. november 2006 #4 Skrevet 26. november 2006 Ingen grunn til bekymring! Eg vet om de som ikke fikk mage før i uke 20....
rampen_ Skrevet 26. november 2006 #5 Skrevet 26. november 2006 ikke vær bekymret du:-) vet det er lett å si, ja:-) jeg fikk ikke mage før i uke 20 i mitt forrige sv.skap... så sa det PANG... det er heller ikke å anbefale, med tanke på strekkmerker o.l.
Mai-mamma! Skrevet 26. november 2006 #6 Skrevet 26. november 2006 Hei! Jeg hadde heller ikke mage i uke 13, men nå er jeg i uke 15 og plutselig er den lille etterlengtede kulen der Bare smør deg med tålmodighet, for du blir nok stor nok etterhvert uansett
Gjest Skrevet 26. november 2006 #7 Skrevet 26. november 2006 Med min første kunne jeg bruke vanlige klær og hadde ikke mage frem til rundt uke 19! Så det kan enda ta litt tid...
H med en prinsesse+ en i magen Skrevet 26. november 2006 #8 Skrevet 26. november 2006 Som de andre skriver, ikke bekymre deg. Er ikke vanlig å få mage så tidlig, jeg begynte først å få rundt uke 18 - uke 20 vokste den plutselig veldig, så det er bare å være tålmodig. Merket første sparke rundt uke 18 også. Lykke til videre! )
Hanne <3 Adrian<3Leah Isabell Skrevet 26. november 2006 #9 Skrevet 26. november 2006 ikke noe å bekymre sæ over.. nyt d heller, for en ting e sikkert du kommer til å bli lei mammaklær tidsnok! Æ fikk ikke mage før æ va i 5. mnd, før d hadde æ bare lagt på mæ ca 2 kg...
Enliiitentil? Skrevet 26. november 2006 #10 Skrevet 26. november 2006 Heisann... syns til tider at magen min var sååå stor i uke 13-14...men den var nok bare oppblåst gitt;-) Nå er jeg i uke 23, men syns ikke den har skutt fart noe særlig enda heller... hadde besøk av svigerinna mi for 2-3 uker siden, hun skal ha i januar, ikke så altfor stor hun heller... men regner med at så lenge man kjenner spark og ikke blør, så må man håpe og tro at det går bra. Har forresten magebilder under nicket mitt...
Anonym bruker Skrevet 26. november 2006 #11 Skrevet 26. november 2006 Hadde heller ingen mage i uke 13. Nærmer meg uke 16 nå, og magen har så vidt begynt å vokse. Og vet at alt er i orden selv om magen har latt litt vente på seg. Har vært hos jordmor og hørt hjertelyden, og fundusmål var normalt. Ikke bekymre deg. Magen kommer med tiden!
flashdancepants Skrevet 26. november 2006 #12 Skrevet 26. november 2006 Er 15+3 idag, og er ikke spesielt magete. Hadde ikke noe mage å snakke om i det hele tatt før uke 14. Om du går på denne linken: http://pregnancy.about.com/od/pregnancyphotos/a/galleryguide.htm ...finner du bilder av damer m/ mager i alle uker; veldig forskjellig!
~HelenMarie+3jenter~ Skrevet 26. november 2006 #13 Skrevet 26. november 2006 Trur du kan slappe heilt av. I mitt første svangerskap, var eg 27 uker på vei før eg hadde nåke mage, uten at eg var spesielt tjukk
Gjest Skrevet 26. november 2006 #14 Skrevet 26. november 2006 du trenger nok ikke bekymre deg,magen kommer den jeg fikk ikke mage før jeg var 17-18 uker på vei..
Anonym bruker Skrevet 26. november 2006 #15 Skrevet 26. november 2006 Er også i uke 13 (snart uke 14), og kan heller ikke skimte noen mage... Skulle gjerne hatt en, så jeg visste at det fremdeles vokser og gror der inni.
(Muskat) Skrevet 26. november 2006 #16 Skrevet 26. november 2006 I min 14 uke, ingen mage ennå. Rart egentlig, for med førstemann følte jeg meg kjempestor allerede i uke 9. Kanskje det har noe med at jeg veier 10 kilo mer nå enn da jeg ble gravid første gang... He-he. Er så individuelt at! Men jeg nyter å kunne bruke mine vanlige klær så lenge jeg kan. Selv om jeg har lyst til å vise hele verden at jeg er gravid noen ganger også da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå