Gå til innhold

Tenker dere på Legeterminen?

Anbefalte innlegg

Det gjør eg.

Har legetermin den 9/12 og Ul 20/12, vil så gjerne ha før UL, det er så tett opp under jul.

Kynnerenne er blitt sterkere og varer nesten heile dagen, men får sovet om nettene, så regner med eg er kommet til neste nivå...

Har to fra før men glemmer så fort..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7235195-tenker-dere-p%C3%A5-legeterminen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

leste i norsk sykepleier magasin nå denne uken at man snart skal regne ut terminen etter både mens og ul terminen.. siden ingen av de er 100% blir det mer riktig å se på de to sammenlagt.. jeg stoler på mn mens termin som er den 28.12 og ikke ul terminen som er den 07.01.. selv prøverørs termin blir forsøvet ved ul. ved prøverør vet man jo eksakt klokkeslett og dato for befruktelsen.. er litt skeptisk til ul. termin jeg :)

Jeg også har hørt at ifølge et fagblad for sykepleiere stod det at de heller mer og mer mot menstermin framfor UL termin. Jeg har også mens termin 28.12 og UL termin 07.01.. pussig sammentreff.. hehe. Vi får satse på den første.. ihvertfall så stemmer den mer etter min egen utregning også.. :o)

Min menstermin var 24 november, og UL terminen er 2 desember. ser ut som at det ihvertfall ikke blir noen novemberbaby.. FAGORTEN!! Hadde kanskje satset litt for mye på å føde til mensterminen, så nå er jeg bare sur og lei av ventinga...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...