Gå til innhold

Fremdeles venter på TR??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

er nokk ikke der enda men har vert der mange ganger.. det er ikke noe kjekt å vente.. er sånn du nesten håper at mensen skal komme så du kan begynne på nytt...men. det er jo fremdeles håp da siden den ikke har kommet. :) lykke til

Ja, akkuratt det samme har jeg sagt.. Ler=) Har du tenkt til å komme så får du komme NÅ slik at jeg snart blir kvitt deg igjen!!

Nja, har liksom hatt neg. test de siste to dagene, og da er ikke håpet stort lengre. Burde jo ha vist seg nå syntes jeg.

Men men. Bare å krysse fingrene og håpe!

som jeg skrev på det et annent innlegg her så tok det hele to uker før jeg fikk en positiv test etter forventet ikm..så det er fortsatt håp :)

tok vel sånn ca 6-7 tester i den perioden, men etter 2! uker fikk jeg et svaak postiv kryss:)

får bare håpe det samme skjer denne gangen også :)

fortsatt litt tidlg for meg å teste denne gangen.

Annonse

Kjenner meg så godt igjen i det dere skriver - ventet mensen på torsdag og har kjent tegn på at den skal komme helt frem til IKM. Men nå som jeg skulle hatt den har jeg ingen mensmurringer og har selvfølgelig testet negativt, så jeg skjønner ingenting og er utålmodig på å få den og sette igang igjen;)

JEg skulle ha mensen for 2uker siden og har enda ikke fått den. Har tatt en test og den var neg, har tenkt å ta en til imorgen? Håper forsatt!

Men synes det er litt rart at den ikke har vist positiv, siden det har gått så lang tid siden jeg skulle ha IKM, så tviler litt på at jeg er gravid

Å gud skal vite at jeg håper jeg også... Har tatt så mange tester så bør vel kanskje vente litt enda.. Siste test på fredag..

Som du sier *v*87: Jeg mener liksom at testen burde vært positiv nå.. Men andre som forteller om tester som ikke har vært positive før lenge etter ikm så det er jo håp!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...