Gå til innhold

Jeg burde vel tatt en pause herfra men........

Anbefalte innlegg

kjenner jeg begynner å bli skikkelig missunnelig på de som er i gang og føder!! Er egentlig veldig klar for det selv....

Er ikke lei av å være gravid, men lei av alt som følger med. Lei av smerter i underlivet, rygg, mage, kynnere, kvalme, svimmelhet osv osv osv. Sånn har det vært i 3 uker nå og får bare beskjed om at det er helt normalt. Kjedelig å kanskje måtte gå sånn i 4 uker til (inkl. overtid)!!

Ja, jeg syter nå.......og lille kommer når hun kommer!....

uff, sorry! Er vel bare sliten i dag......

Fortsetter under...

Annonse

Æ e å missunneli på dem som poppa ut onga i øst og vest nu... æ har å løst å få ut denne lille babyen... e lei av å vær i dårli form... også har æ nu bynnt å tænk at sia æ trur den kommer før termin, så e sekkert straffen at æ må gå på overtid ;D

Også vil æ så gjerne ha babyen ut i litt go tid før jul... men, men... ongen kjæm når den kjæm...

Klem

Annonse

Helt enig med deg.. Og det er lov å være lei og klage innimellom. Jeg har det på samme måten som deg, oppe halve natten med kynnere, og lite i form ellers... Men heldigvis har vi noe gått i vente..

Stå på, plutselig er babyen der...

Tusen takk alle sammen! :-)

Alt er sikkert mye bedre i morgen og da skal jeg til kiropraktoren igjen også! Han skal presse / klemme på noen steder for å modne livmoren min....

hmmm........... lurer på hvor det er!!! ;.-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...