Anonym bruker Skrevet 26. november 2006 #1 Skrevet 26. november 2006 Bare lurer, vet ikke hva som er normalt å gjøre når de er så gamle jeg... Min interesserer seg ikke for noen slags form for leker... Har kjøpt en uro med musikk, men han er ikke intr. Bare ligger å hyler og skal opp. Eneste han synest er gøy er når vi prater til han! Hva kan deres babyer på 10uker egentlig?...
akt80 & Sara Emilie Skrevet 26. november 2006 #2 Skrevet 26. november 2006 fra hun var 6 uker ca og enda nå når hun er 3mnd (13 uker) så elsker hun babygymmen sin, kan lett ligge i en time og leke med den.. Har du babygym? visst ikkje ville eg kjøpt en hun har 2 uroer som vi bytter litt på å ha i sengen, den ene er ganske lav, er 4 bamser som snurrer rundt, de prøver hun alltid å ta når de går rundt:)
Anonym bruker Skrevet 26. november 2006 #3 Skrevet 26. november 2006 Han prøver ikke en gang å ta på de.. Totalt uinteressert. Virker ikke som om han har kontroll over noen bevegelser han gjør i hele tatt... Synest kanskje han kan virke litt treg i utviklingen sin... Vet ikke jeg... HI
Tiddelidu Skrevet 26. november 2006 #4 Skrevet 26. november 2006 Gutten min har begynt å interessere seg litt for leker med sterke farger nå. TV`en blir en klar favoritt har jeg skjønt. Har ikke kjøpt uro eller babygym enda (vet vi får noe i julegaver), så jeg har hengt opp en bamse over lekegrinda hans. Han er ikke så veldig interessert egentlig. Titter litt innimellom. Får ta en tur til veninna mi, og forske på babygymmen hennes. Han strekker ikke armene ut etter lekene, bare kikker. Det er jo så individuellt dette med uvikling. Tror ikke du skal være engestelig for at han er sent ute. Er jo så lite de har utviklet seg enda.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2006 #5 Skrevet 26. november 2006 Okey... Ja, gutten min liker veldig godt tv`n også... Nå har han vært nede med pappaen og sett på menst han spiller playstation i en time. Er helt facinert av lydene og fargene der tydeligvis! Hehe:) HI
meg & to små vampyrer Skrevet 26. november 2006 #6 Skrevet 26. november 2006 Vår er 11 uker nå. Han elsker babygymen sin og veiver etter det som henger der, kjempeglad å de beveger seg pga han og da hyler han av glede. Han følger ting som beveger seg med øynene. Dette har han gjort i noen uker nå. Han er flink til å holde hodet, han lofter seg opp på armene om han ligger på magen, han har rullet rundt fra mage til rygg noen ganger (men kan hende det er uhell, he he). Han har grepet rundt brystvortene mine i sultens time. Han smiler masse og særlig når vi sier spesielle ord som "mamma" og "pappa" og slikt. Han liker godt å bli kilt og smiler fornøyd da. Hmm.... er det noe mer tro?
meg & to små vampyrer Skrevet 26. november 2006 #7 Skrevet 26. november 2006 Ja, det er sant, lys og farger er han glad i han her også. og musikk, han liker trommer og gitarer og at vi synger for ham:) He he:)
belli72 Skrevet 26. november 2006 #8 Skrevet 26. november 2006 Min på 10 uker, gurgler og "prater" til oss. Følger etter oss med blikket, vil gjerne se på tv.... Ligger under babygymmen og spreller. "prater" til den også. Løfter opp overkroppen i maveleie.
tre@sko�fikk jente 1 dag over� Skrevet 27. november 2006 #9 Skrevet 27. november 2006 Vår 7 uker gamle baby "prater" også. Ellers så er han Beatles fan. Nora Jones liker han også litt å høre på. Han liker ikke Tom Jones da, skriker av ham. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå