♥Spirevipp♥ Skrevet 26. november 2006 #1 Skrevet 26. november 2006 Tenk at alt står bra til med vår lille Theodor! Åh! Er så lykkelig! Vi var på UL på Ullevål på fredag....spenningen stod i taket fra jeg våknet om morningen til jeg var ferdig på UL. Det var en ufattelig lettelse å få bekreftet at alt står bra til og vi fikk et par nydelige bilder av sønnen vår. Det ser ut som han arver haka til mor...hehe
Tommage♀♂ Skrevet 26. november 2006 #2 Skrevet 26. november 2006 Åg shit, jeg leste: Lille Theodor kom den 28.04.07 og koblet ikke i det hele tatt... Trodde han var kommet mye før tiden jeg nå, hehe=/ Vi venter også en liten Theodor, men han er ventet i mndskiftet mars/april=) Lykke til videre!
#Aurora har tre gutter# Skrevet 26. november 2006 #3 Skrevet 26. november 2006 for en flott dato da...har bursdag på den dagen.Bra at alt var bra med den lille.Kjempe gøy og godt og få bekreftet det.
**My little Miss drama and I** Skrevet 26. november 2006 #4 Skrevet 26. november 2006 Grattis med en liten prins:-) vi venta på å få høre hva det ble.. så bra at alt var bra:-).. du ble flyttet 8.dager ja?! Skal på tirsdag jeg;-) JIPPPIII..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå