Anonym bruker Skrevet 26. november 2006 #1 Skrevet 26. november 2006 om dere ble gravid 2 mnd etter fødsel?
børdi Skrevet 26. november 2006 #2 Skrevet 26. november 2006 fått barnet, hadde aldri klart å ta abort.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2006 #3 Skrevet 26. november 2006 jeg hadde beholdt barnet, tok en abort før jeg fikk babyen min og jeg kunne aldri gjordt det igjen når jeg ser hva det blir av den lille celleklumpen.
Gjest Skrevet 26. november 2006 #4 Skrevet 26. november 2006 Satt meg midt på stuegulvet og grini noen timer... Kan ikke påstå at jeg nøt å være gravid og å føde og jeg gleder meg til å kunne jobbe igjen. Men abort hadde ikke vært noe alternativ for min del. Vurderer du det? Slitsomt med to så tette tenker jeg. Sender over litt sympati. Lykke til med å avgjøre hva som er best for dere i hvertfall:)
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 26. november 2006 #5 Skrevet 26. november 2006 satt meg ned med mannen min og tenkt godt gjennom saken. det er garantert tøft med 2 tette. men du karer det helt fint. man MÅ klare det:) og hvis du ikke vil klare det, så er det selvbestemt abort i norge.
Gjest Skrevet 26. november 2006 #6 Skrevet 26. november 2006 tuta værre enn noe annet ei stund og beholdt ungen
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 26. november 2006 #7 Skrevet 26. november 2006 du/dere kan jo kontakte www.amathea.no:) der får dere nok hjelp hvis dere ønsker hjelp utenfra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå