Maya1986 & Leah Marikken<3 Skrevet 26. november 2006 #1 Skrevet 26. november 2006 Ikke vil sove så mye om natten? hehe hun tar bare noen små lurer ganske ofte på dagen. Også våken mye om natten. Hvordan skal jeg få slutt på dette? Klem
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 26. november 2006 #2 Skrevet 26. november 2006 Samme problemet her, ja :/ Mye våken om natta. Skriker aldri, bare skravler og ordner værre... Hun var 7 mnd i går Begynt med to grøtmåltider, men har ikke hjulpet særlig synes jeg... Noen med tips??
SuperGlad Skrevet 26. november 2006 #3 Skrevet 26. november 2006 Hadde det akkurat slik vi også. men etter jeg har tvunget jenta vår til å sove på dagtid til faste tider, å hatt virkelig rutiner på kveldsstellet så har hun sovnet i 7-8 tiden, ammet et par ganger om natta, å våkner 8-9 :-) Akkurat nå sover hun, våknet halv ni i dag, sovnet nå halv 12, å sover gjerne litt over en time... Deretter har hun en til dupp, å den MÅ hun ta før kl 5, å den sover hun ca 1/2 time. Stellet starter halv 7 med grøt, så ca kl 7 er hun i badebalja si å koser seg å blir døsig. halv 8 sitter vi i stua å koser litt i fanget å ammer henne. 8 er hun i seng :-) hun er 6 1/2 mnd.
Leeloo76 Skrevet 26. november 2006 #4 Skrevet 26. november 2006 Snuppa våknet på natten fortsatt da hun var 7,5 mnd, men etter at jeg begynte å gi 8 mnd. grøt (havre med eple) til siste måltid rundt 1930 har hun sovet til 8-9 tiden. Hvis hun våkner sovner hun igjen etter 5 min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå