Gå til innhold

Noen som har barn på ca 7mnd som absolutt ikke..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke vil sove så mye om natten? hehe :) hun tar bare noen små lurer ganske ofte på dagen. Også våken mye om natten.

Hvordan skal jeg få slutt på dette?

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme problemet her, ja :/ Mye våken om natta. Skriker aldri, bare skravler og ordner værre... Hun var 7 mnd i går :)

Begynt med to grøtmåltider, men har ikke hjulpet særlig synes jeg...

Noen med tips??

Skrevet

Hadde det akkurat slik vi også. men etter jeg har tvunget jenta vår til å sove på dagtid til faste tider, å hatt virkelig rutiner på kveldsstellet så har hun sovnet i 7-8 tiden, ammet et par ganger om natta, å våkner 8-9 :-)

Akkurat nå sover hun, våknet halv ni i dag, sovnet nå halv 12, å sover gjerne litt over en time... Deretter har hun en til dupp, å den MÅ hun ta før kl 5, å den sover hun ca 1/2 time.

Stellet starter halv 7 med grøt, så ca kl 7 er hun i badebalja si å koser seg å blir døsig. halv 8 sitter vi i stua å koser litt i fanget å ammer henne. 8 er hun i seng :-)

hun er 6 1/2 mnd.

Skrevet

Snuppa våknet på natten fortsatt da hun var 7,5 mnd, men etter at jeg begynte å gi 8 mnd. grøt (havre med eple) til siste måltid rundt 1930 har hun sovet til 8-9 tiden. Hvis hun våkner sovner hun igjen etter 5 min.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...