Anonym bruker Skrevet 26. november 2006 #1 Skrevet 26. november 2006 Nå har vi vert over på kumelk i 9 dager, med en total mengde på 2 dl pr dag. Siden vi gikk over fra mme til kumelk har hun vert føs i magen. Sammenheng eller tilfeldighet. Bør jeg gå tilbake til mme for å se om det blir hardt igjen? Bør jeg evt prøve med laktoseredusert melk? 11,5 mnd
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 26. november 2006 #2 Skrevet 26. november 2006 Kan jo gå over på mme for å sjekke ja Er vel den enkleste måten å gjøre det på Ikke alle som tåler ku-melk
Livmor Skrevet 26. november 2006 #3 Skrevet 26. november 2006 Hvor løs er løs da? Gutten her har ikke hard avføring, mer gjørmete (ikke flytende altså). Er det flere symptomer? Vondt i magen, utslett osv? Det kan sikkert være kumelk som gir løsere mage, men det behøver ikke være en allergisk reaksjon alikevel:)
Anonym bruker Skrevet 26. november 2006 #4 Skrevet 26. november 2006 Vel, avføringen er ikke flytende, mer veldig bløt, og ganske lys brun. Her i huset er vi vant til at avføringa hennes er mørkebrune harde golfballer..... Ingen andre "symtomer", finfin form. HI
Livmor Skrevet 26. november 2006 #5 Skrevet 26. november 2006 Her ble også avføringa lysebrun med kumelk. Ingenting i veien med vår gutt, og han er testet for kumelkallergi. Så lenge hun er i fin form hadde ikke jeg uroet meg. Antakelig er det også mer behagelig for henne at avføringa ikke er så hard:) Uansett kan du følge litt med, og hvis hun viser ande symptomer på at noe virker galt, og hun i tillegg har en dårlig vektutvikling over en periode, hadde jeg nevnt det for helsestasjonen. Vil forresten bare understreke at du kjenner ditt barn best, og hvis du går rundt med en gnagende følelse om at noe ikke stemmer, skal du uansett lufte dette på hs. Bedre å lure en gang for mye enn en gang for lite:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå