Gå til innhold

Hvordan reagerer dere på mannen?

Anbefalte innlegg

Jeg har en helt fantastisk mann som virkelig stiller opp for meg. Han har til og med vært hos mor og sagt at graviditet for 25 år siden er ikke som i dag... Jeg har vært mye sofaliggende - hun slet ikke en dag i sine tre svangerskap. Hadde nok noe med datidens holdninger. Og null forståelse for mine plager.

Nå synes jeg han lukter vondt, orker ikke kline, og sjøl om vi har det fantastisk i ..., så blir jeg så sliten etterpå. Problemet er jo at jeg er mest oppvakt om morgenen, og jeg har jo behov sjøl om jeg er sliten...

Nå har jeg kommet dit at jeg har begynt å angre. Noen andre som har det slik?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7234762-hvordan-reagerer-dere-p%C3%A5-mannen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei på deg,

Nei, jeg har det faktisk ikke sånn i det hele tatt ...

Jeg er også en del sofa liggende eller sengeliggende, da jeg er en del kvalm og sliten stort sett hele tiden .. Men når det gjelder forholdet til samboeren min, så kunne det ikke vært bedre ... :=) Men det kan jo fort snu seg har jeg hørt ... Men jeg nyter det så lenge jeg orker og kan!

Lykke til videre!

klem!

Jeg og samboeren har det ganske bra, men jeg blir veldig fort sliten om han begynner å tulle med meg og sånn, og kan til tider bli ganske så sint.. :) og av og til er han bare helt utrolig søt.. helt til han irriterer meg litt... til det går over i likegyldighet, eller at jeg blir superhappy..! ;)

litt skiftende humør, kanskje? :P

Jeg forstår veldig godt hva du mener,jeg!!

Jeg er skikkelig kosete til vanlig, men nå har jeg perioder da jeg føler at det velter seg litt i magen når jeg kjenner lukten hans.Har bedt ham om å bytte parfyme..(han er veldig renslig og lukter alltid godt.)

Blir også litt kvalm av tanken på å kline :(

Men sex har gått veldig fint..av en eller annen grunn. Men sliten blir jeg jo av ingenting om dagen..

Tror dette kanskje kan være normalt,jeg.

Men stakkars gutta,da.. :)

hehe, jeg har faktisk skikkelig noia for tunga til typen...! :P går greit i blandt, men av og til kjenner jeg at jeg vil brekke meg når den er nær meg..! hehe... men det verste var jo da han hadde drukket... :P jeg taklet IKKE lukta av alkoholen,men hadde lyst på han, så det endte med at han måtte holde seg så langt unna som mulig, samtidig som vi hadde sex... hihi... syns synd i fyren i blandt jeg.. :)

hei hei!

Jeg kan ikke si jeg kjenner meg helt igjen for meg er det litt motsatt.

Ja jeg er trett og sliten men jeg vil også kose.

Men er det ikke ofte slik da+ Den ene vil mer om morgenen og den andre mer om kvelden? he he

Vi prøver i hvertfall å kompansere litt og noen ganger koser vi på morgenen og andre på kvelden, men samboeren min viser full forståelse for om jeg er sliten og ikke orker.

Jeg må bare si at generellt tror jeg mannfolka stiller utrolig opp for oss når vi bærer barnet deres.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...