Gå til innhold

noen som prøver for 2 gang??hvor gammel er barn nr.1?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har skikkelig lyst på 2 tette, har en på 6 mnd men tørr liksom ikke hoppe i det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er gravid nå. jenta mi blir 1 år til søndag og jeg er 8+3 nå

Skrevet

Vi begynte da, og har n¨å en på 20 mnd og en på 5 mnd.....

Skrevet

Vi prøvde ikke,men jeg er gravid igjen.. : ) hehe

Var ikke planlagt,men vi ble selvfølgelig glade når vi fant det ut!!! Så lille er hjertlig velkommen. Så jeg venter nummer 2 og har ei datter på 7 mnd.. Er selv 21 år...

Skrevet

jeg kunne tenkt meg 2 tette, hopper i det snart..har en på 6mnd..

Skrevet

jeg har og lyst på en til..men vi skal vente til sommeren iallefall å prøve.. må se at jeg får meg jobb osv og..

Skrevet

sønn min er 23 år og jeg skal ta ut spiralen til onsdag..likte den ikke i det hele tatt..lyst på to tette,men får se om jeg begynner på noen prevansjon i en liten stund..

Skrevet

mente at jeg er 23..sønnen min er snart 4 mnd

Skrevet

jeg har akkurat født nr to ble gravid etter 10 mndr. Perfekt spør du meg. ca 20 mndr mellom de og søskenkjærligheten blomstrer heldigvis. Hvis du begynner å tenke på det nå er det bare å hive seg på! Anbefales!! Med så liten aldersforskjell er det store sjanser for at du slipper unna de værste sjalusidramaene:-)

Det var mange som sa "stakkars deg" når jeg ble gravid igjen - men det synes jeg virkelig ikke. Det er ikke så dramatisk som folk vil ha det til. Vi mødre vokser med oppgaven og klarer mer enn vi tror både når det gjelder svangerskap og morsrolle!

:-)

Skrevet

Begynte å prøve når nathalie var 6mnd, når hun var 10 så gikk det...har nå ei på 2 år og olivia er 5mnd....prefekt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...