yasmina Skrevet 26. november 2006 #1 Skrevet 26. november 2006 Lillegutt på 5,5 mnd sover så dårlig om natten. Vi legger ham kl.1900 og da sover han gjerne et par timer før morra begynner. Våkner gjerne rundt 2130 og da tar det gjerne en halvtime før han sovner igjen. Må ofte frem med puppen. Han våkner somregel enda en gang eller to før midtnatt. Inatt våknet han 21.30,23.30,0115,0315,0345,0415,0445,0530 og stod opp kl. 0600. Det tar alt fra 1 min til 20 min å få han til å sove igjen. Han sover fint på dagen så han har ikke snudd døgnet. Er det på tide å natt avvende ham eller er det noe annet som gjør at han våkner slik ? Han f¨år forresten grøt både tl frokost og kvelds. Takknemlig for absolutt alle råd for nå begynner vi å bli slitne
Mamman til Emil Andre Skrevet 26. november 2006 #2 Skrevet 26. november 2006 Hei ...Bruker han smokk?? Min gutt var våken så ofte om nettene før , men det var fordi han hadde blitt avhengig av smokken, så for hver gang han mistet smokken så våknat han.....tok da og bestemte meg for at han ikke skal ha smokk om natten....tok bare en kveld med litt skriking , men sov nesten hele natten( oppe en gang for mat)
mooch Skrevet 26. november 2006 #3 Skrevet 26. november 2006 Kan anbefale boken "the no-cry sleep solution". Tok oss en uke, nå sover lillegutt hele natten
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 26. november 2006 #4 Skrevet 26. november 2006 mulig at han er tørst? prøv å gi han vann i stede for melk første gangen han våkner.
yasmina Skrevet 26. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 26. november 2006 Har vurdert den boken litt, men er usikker på om den hjelper oss. Lillegutt sover nemlig bra på dagen og han sovner fint av seg selv i sengen når vi legger ham. Vi har faste rutiner hver kveld også. Er helst det at han våkner opp og ikke klarer å finne sønen sn igjemn. Han våkner heller ikke til fatse tider så vi kan liksom ikke sitte parat og vente på at han skal våkne. tror du fremdeles vi kan ha utbytte av den boka ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå