Gå til innhold

Vannkopper igjen...noen råd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Er gravid i 33 uke og har planlagt besøk idag til noen som har barn med vannkopper. Jeg hadde vannkopper som barn. Og disse barna har jo hatt vannkopper i over en uke, men hos den ene er de visst ikke tørket helt inn enda. Kan jeg dra på besøk? hva ville dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei,og go morn:)

vannkopper får man bare en gang,og du har jo hatt det!så du skal bare dra på besøk som planlagt!du får det ikke igjen...

Skrevet

Jeg ringte legevakten for en stund siden ang dette og der sa de at jeg burde holde meg borte 1 uke etter at personen hadde begynt på antibiotika.

Jeg hadde ikke dratt.

Skrevet

takk for svar. Vi drar ikke. Er for urolig og tenker på at kanskje jeg kan utsette babyen for noe. SIkkert bare tull..men men. Vi får finne på noe annet idag...

Skrevet

Tror det er lurt. Gubben fikk vannkopper i sommer selv om han har hatt det som liten. Burde ikke gå an, men joda, stakkarn lå syk i 2 uker med vannkopper - og tro meg det er ikke morsomt når man er voksen. Tror ikke det er farlig for barnet med mindre du selv er smittsom rundt fødselen, men det er uansett ikke noe å trakte etter :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...