Gjest Skrevet 26. november 2006 #1 Skrevet 26. november 2006 Hei er det noen som har erfaring med at det hjelper med akupunktur? er villig til å prøve hva som helst nå.
MathildeC Skrevet 26. november 2006 #2 Skrevet 26. november 2006 Vi var proevere i naermere et aar, og den pp'n da det endelig gikk saa hadde jeg gaatt paa akupunktur. Men i tillegg hadde sambo gaatt paa sink og selen i 3 mnd saa kan vaere det som hjalp ogsaa. Ikke godt aa si, men jeg likte i hvert fall akupunkturen og ville brukt det igjen for dette og for andre "problemer". Lykke til uansett hva du bestemmer deg for!
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 26. november 2006 #3 Skrevet 26. november 2006 Hei! Jeg prøver akupunktur denne mnd, har bare hatt en time enda, så jeg vet jo ikke om det funker. Men blir spennende å se! Hadde min første time mandag denne uka, og hadde EL denne uka og, så jeg venter i spenning...... Akupunktøren sa at han har hatt mange som har fått god hjelp av det ved infertilitet. Håper det hjelper for oss og:) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå