Gå til innhold

Planer for dagen i dag da jenter?

Anbefalte innlegg

Her sitter jeg i sofaen med snuppa på 2 år ved siden av meg. Våkna en del tidligere enn vanlig*gjesp*, å lovte pappan at han skulle få sove lenge i dag:) Samboern og snuppa skal ut en liten tur i 10 tiden. Gjett hvem som skal snike seg til å sove litt da=)

Ellers skal vi bare være hjemme i dag. Ikke mye annet å finne på i det møkka været her. Litt småstorm og høljer ned. Litt kos også da å sitte under pleddet å med fyr i ovnen:)

Ha en flott dag jenter=)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7233956-planer-for-dagen-i-dag-da-jenter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen!

Har nok ikke altfor store planer for dagen i dag. Våknet altfor tidlig selv, men ikke så lett å ligge i senga med kynnere og vond korsrygg. Så da er det like greit å stå opp.

Tenker jeg skal legge meg igjen litt senere. Synes egentlig det er deilig å komme opp i fra morgenen, men vet at jeg blir trøtt utover dagen.

Dere får ha en kjempefin dag i dag.

Sitter også å hører på vinden ta tak i hushjørnenen.. deilig med ei varm god stue...

Det skjer vel ikke store greiene her heller..

Skal ta min førte trilletur med lille jenta til foreldrene mine på søndagsmiddag.. ellers blir det vel å prøve å få sovet litt, ble ikke mye søvn inatt nei..

tja.. sambo og min datter skal i basseng.. å kommer vel hjem i 2-3 tiden.

så hadde jeg tenkt at vi skulle bake pepperkaker.

ellers så skal vi ikke så mye..

burde ha ryddet litt mere i huset...men tror jeg gjør det i morgen :)

Skal først rydde sammen litt klær - ordne opp litt. Så kal vi til foreldrene mine og hente snuppa som har sovet der i natt. Det er fint vær her så vi kommer nok til å være litt ute i hagen eller ta en tur i skogen!

Annonse

idag kommer farmor på besøk hit, hun skal hjelpe til med å pusse vinduer og henge opp gardiner på barnerommet...:) greit å få litt hjelp,... etter det skal vi på egon å spise middag med hun, fordi hu har bursdag 9 des, men da er jeg på riksen med mitt lille nurk, så da skulle vi få være med i dag:) det blir koslig... og resten av kvelden går vel med til fotball på tv tenker jeg...

Hadd en sein morran hær i dag... sleit så me å få sov i gårkveld... men hadd ikke nån spes plaga som holdt mæ våken... fikk bærre rett og slett ikke sov så det endt med at æ lå å læst tel klokka halv tre i natt!

Sambo tok frøkna med på besøk tel svigersan... og så kom han telbake etter ei lita stund og sa at ho va plassert der... han sku å hjælp farn og skru traktor...

Så æ har nu ikke gjort så vædli masse... har vaska madrasstrekket tel kurven og rydda litt nøytrale klea inn i stellekomodn... og fløtta deler av frøkna sine klea inn på rommet hennes...

E litt usekker på om æ ska legg mæ neppå å sjå om æ får søv litt... men e redd det ødelegg førr mæ tel kveldn... får se om æ får pusla litt i huset i det minste...

Håpa dåkker har en super dag folkens!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...