pingu-72 Skrevet 26. november 2006 #1 Skrevet 26. november 2006 Her står jeg i dusjen før kl 07 en søndags morgen, sambo banker på døren og lurer på hva jeg holder på med. Kom inn en liten tur da, sier jeg - men han mumler noe om at han må på do så han rusler ned til det andre toalettet. Til min store overraskelse kommer han ikke tilbake, så da jeg er ferdig i dusjen (dvs. når det ikke var mere varmtvann igjen) går jeg inn på gjesterommet hvor han sover for tiden - og jammen meg ligger ikke slasken der og snorker!!!!! Hadde jo vært litt hyggelig om han hadde spurt om alt var freit først, da - der står jeg jo liksom med vannet som har gått og rier hvert 5 minutt... Neida, var ikke meningen å syte så fælt - syns egentlig det var litt morsomt:-) Han kommer nok til å få høre dette i laaaang tid fremover ja:-) Forresten: Varm dusj under riene var helt himmelrike!!!!! Nesten all vondten i korsryggen forsvant!
Mamma til 3 <3 Skrevet 26. november 2006 #2 Skrevet 26. november 2006 Dissa mannfolka er noe for seg selv:) Ikke la han glemme det..Hehe Helt enig det med varm dusj. Varmtvannet kommer til å brukes her til det er tomt. Hehe SKal du snart reise ¨på sykehuset?
novemberbaby nr 2 på vei :) Skrevet 26. november 2006 #3 Skrevet 26. november 2006 Det der hørtes ut som noe min sambo kunne gjort også, heheh :-) Da er det ikke lenge til du føder da, masse lykke til!!!
mamman til nyttårsbarn Skrevet 26. november 2006 #4 Skrevet 26. november 2006 Hehe, måtte le litt jeg da - typisk mannfolk! Jeg fortalte det til sambo og han svarte at gubben din kunne jo ikke skjønne det da, det måtte du jo fortelle han. Du vet, disse mannfolka må ha ting inn med teskje! Når har du termin da?
Smurfan Skrevet 26. november 2006 #5 Skrevet 26. november 2006 He he, ja de mannfolka er noe for seg selv. Kanskje han egentlig gikk i søvne :-). Lykke til med forestående fødsel....
Mjøsa og prinsessa Skrevet 26. november 2006 #6 Skrevet 26. november 2006 Hehe. Nå måtte jeg le. Det er så typisk mannfolk. De er seg selv de. Men så spennende, da føder du snart da. Masse, masse lykke til!
*Lucia* Skrevet 26. november 2006 #7 Skrevet 26. november 2006 hæ?? Har vannet gått!! Her går man fort glipp av ting skjønner jeg!!! :-) Lykke til!!
Hanne og jentungen Skrevet 26. november 2006 #8 Skrevet 26. november 2006 Enda en med fødsel i gang:) Lykke til. Det der du opplevde med dusjen kunne forresten min samboer også gjort, hehe. Er vel slik gutter er:)
Kristannaa Skrevet 26. november 2006 #10 Skrevet 26. november 2006 Nå har jeg gått glipp av noe,lykke til:)) Typisk menn altså!
tøtsi Skrevet 26. november 2006 #11 Skrevet 26. november 2006 Veldig typisk ja.. Lykke til med fødselen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå