Gå til innhold

Er det mulig???????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her står jeg i dusjen før kl 07 en søndags morgen, sambo banker på døren og lurer på hva jeg holder på med. Kom inn en liten tur da, sier jeg - men han mumler noe om at han må på do så han rusler ned til det andre toalettet. Til min store overraskelse kommer han ikke tilbake, så da jeg er ferdig i dusjen (dvs. når det ikke var mere varmtvann igjen) går jeg inn på gjesterommet hvor han sover for tiden - og jammen meg ligger ikke slasken der og snorker!!!!! Hadde jo vært litt hyggelig om han hadde spurt om alt var freit først, da - der står jeg jo liksom med vannet som har gått og rier hvert 5 minutt...

Neida, var ikke meningen å syte så fælt - syns egentlig det var litt morsomt:-) Han kommer nok til å få høre dette i laaaang tid fremover ja:-)

Forresten: Varm dusj under riene var helt himmelrike!!!!! Nesten all vondten i korsryggen forsvant!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dissa mannfolka er noe for seg selv:) Ikke la han glemme det..Hehe

Helt enig det med varm dusj. Varmtvannet kommer til å brukes her til det er tomt. Hehe

SKal du snart reise ¨på sykehuset?

Skrevet

Det der hørtes ut som noe min sambo kunne gjort også, heheh :-)

Da er det ikke lenge til du føder da, masse lykke til!!!

Skrevet

Hehe, måtte le litt jeg da - typisk mannfolk! Jeg fortalte det til sambo og han svarte at gubben din kunne jo ikke skjønne det da, det måtte du jo fortelle han. Du vet, disse mannfolka må ha ting inn med teskje!

Når har du termin da?

Skrevet

He he, ja de mannfolka er noe for seg selv. Kanskje han egentlig gikk i søvne :-). Lykke til med forestående fødsel....

Skrevet

Hehe. Nå måtte jeg le. Det er så typisk mannfolk. De er seg selv de.

Men så spennende, da føder du snart da.

Masse, masse lykke til!

Skrevet

hæ?? Har vannet gått!! Her går man fort glipp av ting skjønner jeg!!! :-) Lykke til!!

Skrevet

Enda en med fødsel i gang:) Lykke til.

Det der du opplevde med dusjen kunne forresten min samboer også gjort, hehe. Er vel slik gutter er:)

Skrevet

Nå har jeg gått glipp av noe,lykke til:))

Typisk menn altså!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...