Gå til innhold

Ikke nok med at man skal vekkes hele natten pga. bekkenvondt og fordi man må på do...

Anbefalte innlegg

... men nå skal man vekkes av at det sier SPLÆSJ i sengen også!!!!!!! Fysj og fysj!

Hi, hi:-) Ser ut som om jeg blir en kø-sniker jeg og:-)

Ingen rier enda da, så jeg får vel pakke ferdig bag'en og tusle tilbake i sengen

Fortsetter under...

Skal på riksen, har termin 5.12. Riene begynte omtrendt med en gang jeg "hoppet" i køya, og det var rett på med ca 5 min mellomrom... AU!

Ringte føden, jm lurte på hvor sterke riene var og om jeg hadde lyst til å komme - men det har jeg jo ikke! Hun sa at riene var sterke når de var så ille at jeg ikke klarte å feks. snakke under en ri - så nå ligger jeg og snakker med meg selv under alle riene for å se om det fortsatt går...

Og vannet sildrer som en bekk... Har skiftet bind 6-7 ganger allerede, vurderer sterkt å låne en av lillegutts bleier:-)

Annonse

Og litt skummelt... Lå her i stad og tenkte at neste gang jeg legger meg for å sove i sengen min er det et lite nurk som ligger der også - men det er fortsatt helt uvirkelig at det skal komme en liten en...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...