PirimittmittMarion Skrevet 26. november 2006 #1 Skrevet 26. november 2006 Bare lurer på hva dere har gjort i bleieavvenning? Har ikke hatt potte til noen av guttene mine, men lurer litt på hva folk syns om bruken osv. Jeg syns det var like greit å sette dem på do først som sist. Hva syns dere? :)Nysgjerrig
Mamma til 3 <3 Skrevet 26. november 2006 #2 Skrevet 26. november 2006 Akkurat det har jeg ikke tenkt på. Hehe. Vi driver ikke med bleieavvenning sånn egentlig,men snuppa vil gjerne gå på doen flere ganger om dagen. Spesielt når hun ser at jeg har vært der.KOmmer aldri noe,men er jo litt trening forde. Så tror ikke at vi kommer til å bruke potte når vi først skal begynne for alvor:)
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 26. november 2006 #3 Skrevet 26. november 2006 Her bruker vi toaletten. Spennende og sitte på do sånn som mamma gjør og nå har hun begynt å tisse på do innimellom også. Da er hun såå stolt. Driver heller ikke aktiv bleieavvenning ennå, men lar henne bestemme selv ennå. Hun sier ofte fra når hun skal på do.
Gunhildl Skrevet 26. november 2006 #4 Skrevet 26. november 2006 Vi hadde avvenning i sommer og brukte/bruker både potte og toalett. Vi har toalett i kjelleren og i 2. etg - men det er i 1. etg vi oppholder oss mest. Vi har en liten baby i tillegg så det ville være tungvint for meg å bruke toalett hele tiden ettersom hun må løftes opp på doen, og at hun i begynnelsen sa fra to sekunder før det skulle skje. Vi har derfor en potte i 1. etg så dersom hun må på do så ordner hun det selv - og jeg slipper å avslutte amming og evt andre ting med babyen for at hun skal på do (hjelper henne å tørke da....)
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 27. november 2006 #5 Skrevet 27. november 2006 Bruker begge deler.
Gjest Skrevet 27. november 2006 #6 Skrevet 27. november 2006 har et sånn sete på doen, og da slipper jeg potte styrert. Fungerer helt supert!
La Perla Skrevet 27. november 2006 #7 Skrevet 27. november 2006 Ingen av ine jenter brukte npotte heller - men sånt sete på doen (ihvertfall nummer to - husker ikke om i hadde det til den eldste). Minstegutt bruker også sete på doen - de sjeldne gangene han vil prøve ....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå