*3barns mamma* Skrevet 26. november 2006 #1 Skrevet 26. november 2006 nå er eggløsning i full gang her tror jeg.. er litt grusomt å gå to uker før vi vet mer.. men jeg girer meg sånn opp nå siden jeg vet jeg har eggløsning. håper liksom hver mnd at det skjer denne gang.. mn,blir like skuffet. håper jeg slipper det denne gang. og kan smile rundt på julen og vite det er en liten knapp inni meg:) årh.. gleder meg sånn
Netty32 Skrevet 26. november 2006 #2 Skrevet 26. november 2006 Spennende... Men hvorfor sitter du her midt i eggløsningstida?? Ha deg til sengs!hihi.. Er mye forventninger og skuffelser i dette gamet, det har jeg også funnet ut. Hvor lenge har du prøvd? Jeg har akkurat entra 5 pp, men jeg har brukt over 6 mnd. på det pga ustabile sykluser. Stater på masse knapper til jul da!
babyT Skrevet 26. november 2006 #3 Skrevet 26. november 2006 Hei :-) Da ligger vi akkurat likt an i løypa. Er helt sikker på at egget slapp i går kveld, to timer etter siste kosestund. Blir ny runde idag ;-) Jeg får vanligvis mens to uker etter EL, så da blir IKM 9. desember. Gleder meg til å se. Skal på julebord den dagen og har absolutt ikke lyst på tantebesøk da. Glad vi skal til Tromsø neste helg, så jeg ikke har så mye tid ti å gå rundt og kjenne etter symptomer. Kan jo bli rent gal av det. Blir jeg gravid nå, skal jeg gi en flott blomsterbukett til ei venninne av meg. EL kom ikke til vanlig tid, så hun ga meg reiki, og tror du ikke at et døgn etter begynte jeg å merke at noe var på gang. Testa og den slo ut positivt både fredag og lørdag! Nå får vi ta en lang prat med kroppene våre og si fra til livmora at nå skal ingenting slippes ut før i juli. Slå følge over på 1. tri om to uker?
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 26. november 2006 #4 Skrevet 26. november 2006 Kan jeg bli med over til 1. tri sammen med dere eller.....? Er litt usikker på hvilken dag EL kom på denne uka, men jeg venter i spenning... Og ventetiden er laaaaang....!
babyT Skrevet 26. november 2006 #5 Skrevet 26. november 2006 Selvfølgelig kan du bli med oss :-) Jo flere vi er sammen... osv ;-)
*3barns mamma* Skrevet 26. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 26. november 2006 så koseligt at vi er flere. jeg har også ikm rundt 9des. er min 6pp nå og håper ikke jeg trenger flere. har en sønn på 18mnd nå og ønsker så inderli søsken til han:) vi får bare krysse fingrene og vente... håper vi går sammen inn på 1trimester:) det hadde vert kjekt:) ha en fin ventetid da:) har sikret meg mange passasjerer og håper en kan bli igjen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå