ludda Skrevet 26. november 2006 #1 Skrevet 26. november 2006 Hei alle sammen...Det var så tungt å fortelle dere at jeg mistet lille daniel..men takk for alle svar,det gjorde utrolig godt i hjertet mitt..alle svar jeg fikk gjorde så utrolig godt...takk for all omtanke.tenker på dere alle å håper dere har det bra. Noen ganger syntes vi det er lettere å gi hvis hjertet har noe å si.. Det jeg kan gi dere er omtanke tilbake.. En fasit i denne verden vil det aldri bli.... men håpet er der for opp i alt finnes kjærlighet, som løfter oss på sine vinger å vi får et lite glimt av hva en tror fremtiden bringer...jeg vet at det skal gå En vakker dag....... Lykke til videre med alle her inne.....
LisaColli Skrevet 26. november 2006 #2 Skrevet 26. november 2006 takk selv og håper det går bra med dere. lykke til videre! klem fra
rikke med 2 små Skrevet 27. november 2006 #3 Skrevet 27. november 2006 Kjære Ludda vil bare si at du er i mine tanker, tenker masse på dere og alt dere må gå igjennom. fikk vondt i magen da jeg leste innlegget ditt om lille Daniel, tårene rant i strie strømmer. hadde gledet oss til bimtreff med dere. masse klemmer fra oss. tenker på dere
Sjalabais Skrevet 27. november 2006 #4 Skrevet 27. november 2006 Hei igjen Ludda! Har sagt det til deg før, og sier det igjen: Det er et ufattelig tap dere har opplevd! Føler virkelig med dere, jeg kan ikke en gang begynne å sette meg inn i hvordan dere har det nå, men skjønner jo at det må være ufattelig vondt. Ønsker deg og dine alt godt for framtiden!!!! Mange klemmer fra meg og mine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå