Gå til innhold

Nu haver Spaadamerne talet..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og fler av dem sier desember / nyttårsskifte. Så det her blir jo spennende! :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oi,det er spennende!!

har du blitt spådd før??

Skrevet

Hehe, ja, noen ganger, får´n si.. Skavise..

susann77 fikk ikke opp dette med barn, kanskje fordi i den tida jeg spurte henne om det, så var det et sårt punkt for meg, jeg var klar som bare rakkern, men samboer ikke helt moden..

Elastica har fått opp juni begge gangene, først trodde hun at det var i år, men skjedde ikke noe da, så lurer på om det har noe med juni 07 å gjøre da.

Mimas (nå Hallingbrura og firkløveret) fikk opp bilder av datra mi med en lillebror som hun var så stolt over, hun anslo datra mi til å være ca 5, mens lillebroren var ca 1.

Kimby følte at jeg enten er gravid nå eller at det er nærliggende,

Twig mener at det skjer noe nå sent i desember eller i januar..

Dette er mest for moro skyld da, syns det er artig å se om det kommer til å stemme! :)

Skrevet

jaja,det er jo litt morro,men ikke noe å stole på tror jeg.

jeg ble spådd gravid i august av 3 stk (tror jeg det var...)

skjedde ikke noe da,men for noen mnd siden spådde

3-4 stk at det kom til å skje rett over nyttår.

så får se om de får rett denne gangen.

hadde ikke gjort noe det...hehe;-)

Skrevet

Hehe, jeg ser det mer som at det "ligger i kortene" og at det er muligheter vi har om vi griper dem! Men noen ganger vet vi kanskje ikke at vi har dem, så ja.. Som sagt, litt for at det er morsomt, men også litt for at jeg virkelig tror på at noen av oss er mer sensitive på diverse områder enn andre..

Det hadde vært så kjekt å få det til jul, datra mi har bursdag i begynnelsen av oktober, og er så kjedelig om det skulle slumpe til å bli på samme dag :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...