Gå til innhold

Er fortvilet over meg selv !!!!!!


gleder meg igjen

Anbefalte innlegg

Jeg er ca 7 uker på vei, så jeg er jo ikke akkurat kommet langt i svanger skapet. Problemet mitt er at jeg har lyst på all mulig mat hele tiden. Det er helt forferdelig altså. Er det noen som har noen gode tips på hva jeg kan gjøre for å kvitte meg med med mitt problem??. Er liv redd for å legge på meg 30 kg. Sist svangerskap la jeg på meg 11 og det var jo akkurat passe, men da spøy jeg som en gris de 4 første mnd. Så det var sikkert derfor jeg ikke la på meg mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan prøve å ete lite men ofte, så får du mange smakar i løpet av dagen utan så masse mat.

Bestemora mi sa alltid at eg måtte drikke eit stoort glas mjølk før eg fekk snop, fordi det "drap" litt av søtsugen - og det funkar faktisk på meg (men eg er kanskje litt lett-påvirkeleg?)

 

Dersom du er svolta er det lurt å ete ting som fyll opp men som ikkje inneheld for mange kaloriar viss du er redd for å gå for mykje opp - gulerøtter, rå brokkoli eller kålrabi etc.

 

Eg har alltid litt nøtter og rosiner i veska som snacks - men det er fordi eg blir så fort kvalm så eg må ha noko å fylle magen med heile tida...

 

Også drikke mykje vatn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei...

 

Jeg la på meg 30 kg. med førstemann, han er 11 mnd. nå, og jeg er 5 uker på vei med neste...Har helt noia for å legge på meg like mye som sist, mangler fremdeles 4 kg. før jeg er der jeg begynte.

Jeg var ikke streng med maten i det hele tatt da, holdt meg unna brus, men matinntaket gikk i taket. Så denne gangen skal jeg virkelig holde meg i skinnet, og "ikke spise for to"! Trøsten finner jeg i at vi fikk en velskapt og nydelig sunn, og han var verdt hver eneste kg;-). De første 20 kg gikk av av seg selv, de ti siste har vært litt vanskeligere å bli kvitt, og nå er det jo på an igjen ;-)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...