meg og min lillle sønn Skrevet 25. november 2006 #1 Skrevet 25. november 2006 Lukten av gammel skumgummi.. uff.. lyst til å ta en liten bit..
*Lucia* Skrevet 25. november 2006 #2 Skrevet 25. november 2006 *ler* ta en bit og forklar oss hvordan det smaker!! :-) neida, ikke gjør det!!!
Kristannaa Skrevet 25. november 2006 #3 Skrevet 25. november 2006 *ler* det hørtes ikke så fristende ut! Klarer du å la vær å smake da?
tess27 jonathan kom 23.12.06 Skrevet 25. november 2006 #4 Skrevet 25. november 2006 *ler* høres ikke no godt ut nei hehe... men faktisk mange som får lyst på de rareste ting... ei venninde av meg spiste blomster jord...og elsket lukten av gammel kjeller... hihi... usj.. blir kvalm bare ved tanken
t-79 og Jakob+ spire:) Skrevet 25. november 2006 #5 Skrevet 25. november 2006 hahahahaa- jeg merker sånn med lukter selv litt jeg- spes den lukta i skobutikker, sånne "gammeldagse" skobutikker vet dere- lukten av nye sko......... ååååå, lukter så godt..... også eksos da...... (ikke særlig sunt akkurat).........
meg og min lillle sønn Skrevet 25. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 25. november 2006 Tok fram kurven til babygutten, og den gamle madrassen lå der. Tenkte lenge at jeg var fysen på "noe". Visste bare ikke hva det var, før jeg rista på madrassen Mmmm.. tror dere det er farlig å ta en bit..? hehe. Nei. litt tørr å svelge kanskje.
tess27 jonathan kom 23.12.06 Skrevet 25. november 2006 #7 Skrevet 25. november 2006 usj... *Ler* ville ikke tatt sjansen på det nei.. hehe sikkert ikke farlig.. men smaker sikkert helt forferdelig.. hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå