OktoberPrins kom 20.10 Skrevet 25. november 2006 #1 Skrevet 25. november 2006 Har vært skikkelig nedfor siste uken, tassen har blitt 5 uker og er verdens snilleste baby, eldstejenta er en drøm for tiden. Men LIKEVEL så får jeg en følelse av å være skikkelig lei meg innimellom! Det har vært DRITTVÆR siden han ble født,så jeg kommer meg ikke skikkelig ut på tur, og når jeg først er ute og får gått litt,så er bekkenløsningen der like fullt! Jeg føler jeg dytter i meg mat hele tiden, og magen ser fremdeles ut som om jeg er fire mnd på vei, og er fullstendig fiskepudding... Jeg er vant til å trene 4-5 ganger i uken og være sterk og stram, og nå er alt bare pyton!! Føler meg så sabla udelikat, mannen min vil ikke ha sex før prevensjonen er på plass, men da føler jeg bare at han umulig kan ha lyst på denne kroppen her.. UÆÆÆÆHHHH! Vet at det er overfladisk å bli så deppa pga kropp,men føler at det som er under haken ikke kan ha noe med meg å gjøre, det ser bare j.l..ig ut.. Klage/sutreinnlegg....
blond Skrevet 25. november 2006 #2 Skrevet 25. november 2006 Sjekk mammas kropp og fødselsdepresjoner, kanskje gode svar å hente her?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå