Gå til innhold

Kan en eller annen vær så snill å spå meg ??

Anbefalte innlegg

Lurer på når denne babyen har tenkt å melde sin ankomst,blir det prematurt denne gangen også eller kommer den til termin?

Og klarer dere å se hvilket kjønn det blir?

Jeg vet ikke hva det blir enda,men har mine anelser,er så likt det første svangerskapet =)

Håper dere orker å ta dere bryet til å svare meg,hadde blitt kjempeglad da =)

Mange klemmer fra

Fortsetter under...

fikk ikke opp noe prematur på deg :-)

føler du nedkommer en uke ellr 2 før termin (men lurer litt på om terminen din er korrekt hmmm..... hvorfor fikk jeg opp dette?) jaja, jeg kan bare si det jeg ser :-)

klarer ikke å se kjønnet, det er så uklart.. noen er det vanskelig å se veit du :-) (både for oss og legene)

lykke til

klem

hehe,tusen takk for svaret da =)

Kan du kanskje si når du fikk termin min da?

Vet legen var usikker selv på om den var rett eller ikke..og har jo vært på en del UL til nå,pga. andre ting og slikt,og jeg er litt usikker på hans termin også..hehe,føler jeg har mer rett =)

Men flott at du ikke fikk opp noe prematurt denne gangen,hadde vært gøy å få gå til termin å få vite hvordan det føles også =)

Gjør ikke noe at du ikke klarte å se kjønnet heller,vi er vel mer eller mindre enige om at vi ikke skal vite det,selv om jeg er temmelig sikker på hva jeg får,men...kan jo få det andre kjønet også da hehe =)

nei..faktis ikke helt på jodet da..hehe,...har termin 28.04, men legen mener jeg ikke er så langt på vei allikavle..så kan hende den blir flytta til mai da..hadde termin med lillegutt den 6mai,han kom 1.april da..hehe =)

jeg tror selv jeg er litt lengere på vei enn han tror..men..fikk hvertfall termin 28.04..så kanskje jeg går over tiden til og med..hehe =)

Tusen takk hvertfall for at du orkert å spå meg =)

Hvis du skulle få noe mer opp om meg,så er jeg veldig interessert =)

Klemmer fra

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...