Gå til innhold

Mai: Sitere deres baby uten støtte?!!når begyner baby å site


Hame ble født

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Felix sitter bitte litt,men er veldig ustø og jeg sitter alltid bak han. Tror det er veldig individuelt når de begynner å sitte selv. Jeg har en veldig bedagelig gutt, som stort sett ligger rolig å leker og pludrer.

 

En venninne av meg fikk og baby i mai, og hun sitter, men setter seg ikke selv opp enda og legen på 6mnd kntrollen sa at man da skulle begrense det litt, pga at de ikke er så sterke i ryggen enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min sitter litt selv, men det er et problem med å holde balansen..

Hun stortsett ligger på magen og beveger seg i forskellige retninger.

 

Av og til setter jeg henne i barnestolen for moro skyld. Hun elsker det!

Men på helsestasjon sier de at barn må begynne å sette seg først. Og det vanligvis skjer når de er rundt 8-9 mnd

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke i det heletatt! Han er mest opptatt av å ake seg framover, og har visst ikke tid til sånt... Bestemødrene prøver hver gang de ser han å få han til å sitte, men det har han visst ikke tenkt. Artigere å hoppe i fanget. Aktiv liten tass jeg har. Av og til lurer jeg på om det er litt røyskatt i genene hans ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Sitter i noen sekunder selv:P hehe.. så egentlig kan han det ikke.. må mer trening til. men egentlig skal du jo ikke sitte før de reiser seg opp selv da. men vi haster ikke med det. det kommer så det kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

datteren min satt selv på 6 mnd dagen... men satt seg ikke opp selv før en uke før hun ble 8 mnd...lot ikke henne sitte så lenge om gangen før hun satt seg opp selv.. hun fikk sitte i vognen og av og til litt på gulvet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...